Sony investovalo do reklamy hry Killzone 2 približne 2 milióny libier

Jedna z najočakávanejších hier pre Playstation 3 sa pomaly blíži. Akčný titul Killzone 2 bol od začiatku propagovaný ako veľký, herný blockbuster, ktorý sa stane hitom a bude sa nielenže dobre predávať, ale potiahne so sebou aj predaj samotnej konzoly. Sony vývojárom z Guerilly verili a vyplatilo sa.

Keďže sa má hra na trhu objaviť až 25. februára s recenziou ešte pár dní počkáme, ale už teraz môžeme prezradiť, že ide skutočne o ťahák celej platformy. Podobne ako má Xbox 360 svoje Gears of War 2, dostane čoskoro aj Playstation 3 Killzone 2. Lenže Sony nechce ponechať nič na náhodu a hoci verí hráčom spoliehajúcim sa na priaznivé hodnotenia kritík, investoval tento gigant až 2 milióny anglických libier (cca 2,227 mil €).

Článok pokračuje pod video reklamou

Kríza-nekríza, Killzone 2 musí preniknúť do všetkých médií (reklamné spoty v TV a kinách, inzercia v tlačených médiách, internet), pozerať sa na potenciálnych kupcov budú z bilboardov a ak sa podarí, možno sa pokocháte aj vy pohľadom na električku s upútavkou na Killzone 2. Nechajme sa prekvapiť, zatiaľ je to stávka na istotu a do reklamy treba investovať neustále, o čom sa mohlo Sony presvedčiť pri viacerých svojich veľkých tituloch, ktoré proste len neboli dostatočne propagované a prirýchlo zmizli z očí.

Zdroj: Kotaku

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Fico je späť, ako prvého vytrestá Kisku

Keď treba zmasakrovať ústavu, vždy sa nájde koalícia ochotných.

Stĺpček Petra Schutza

Pozícia Mayovej je už neudržateľná

Nepodarený summit významne zvyšuje pravdepodobnosť brexitu bez dohody.

Neprehliadnite tiež

DETSKÁ RUBRIKA

Koncom leta poriadne priberie. Plch sivý sa za sedem mesiacov vyspí do štíhlosti

Kým ľudia si figúru v lete strážia viac ako inokedy, plch volí opačnú taktiku.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  2. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  3. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  4. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  5. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  6. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  7. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  8. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  9. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať
  10. Najužitočnejšia appka
  1. Billa otvorila svoju 150. predajňu na Slovensku
  2. Javorina otvorila svoj tretí showroom na Slovensku
  3. Arabská exotika: Top hotely v Ománe
  4. Pracujú vo svojich komunitách. Má Slovensko lokálnych lídrov?
  5. Boj o vedenie radnice v známom kúpeľnom meste
  6. Polus Market – trh v srdci nákupného centra
  7. Ako dostať akné pod kontrolu? Odhaľte jeho príčiny!
  8. Ušetrite na vykurovaní s novým Teplom so zárukou od ZSE
  9. Vo VSD prepli na vyššiu rýchlosť, šetria nám čas a peniaze
  10. Alena Bašistová: Nikomu nejdem brať hlasy a ani s nimi kšeftovať
  1. Najužitočnejšia appka 16 872
  2. Vianoce a Silvester v teple: Pätnásť tipov, kam sa vybrať 15 857
  3. V O2 to s dátami poriadne prehnali 10 975
  4. Zistili sme, ako sa vyrába najčistejší slnečnicový olej 9 582
  5. Do boja s plastovým odpadom na Slovensku vstúpil prvý reťazec 7 033
  6. IKEA je postavená na tých správnych hodnotách 6 345
  7. Účet za liečbu chlapca? Šesť miliónov eur 6 000
  8. Arabská exotika: Top hotely v Ománe 5 077
  9. Nasledujúci týždeň budeme cestovať za polovicu 4 051
  10. Čerstvosť je o správnom skladovaní. Reportáž zo skladu Kauflandu 2 806