Nedeľa, 13. jún, 2021 | Meniny má AntonKrížovkyKrížovky

Kritika Falloutu 3 po vydaní prvého prídavku Operation Anchorage

S príchodom prídavku Operation Anchorage k Falloutu 3 sa objavilo hneď niekoľko problémov s týmto rozšírením, ktoré sa týka hlavne regionálneho zámku, ktorý obmedzuje hráčov, sťahujúcich si inú jazykovú verziu na tú, v ktorej zóne sa práve nachádzajú. U nás tieto problémy nehrozia, oficiálna podpora služieb Games for Windows Live a Xbox Live neexistuje, preto musí tuzemský distribútor Cenega pracovať na krabicovej verzii. Zatiaľ neúspešne, ale koncom týždňa by sme mali vedieť viac. Navyše majitelia PS3 o tomto prídavku môžu maximálne snívať. Prinášame vám teda aspoň trailer k datadisku Operation Anchorage.

Okrem toho musel zástupca Bethesdy, Todd Howard, čeliť kritike zhrnutej do troch bodov, pričom vybrať sa oplatí hlavne nemastné-neslané zakončenie, pri ktorom Howard priznal, že spravili v Bethesde chybu. Podľa neho neboli hráči ani tak nehnevaní na to, že sa končí príbeh, ale boli skôr prekvapení, že sa končí celá hra a nemajú možnosť aj po ukončení príbehovej línie sa len tak túlať svetom a plniť postranné úlohy. Howard a všetci v Bethesde si to veľmi dobre uvedomujú a tento krok už vo svojich hrách nepoužívajú a nechajú pre všetkých otvorený svet aj po dokončení hlavnej zápletky. Fallout 3 by mala byť táto chyba napravená s príchodom prídavku Broken Steel, ktorý je však až tretím v poradí.

Potom sa niektorí sťažovali na jednoduchosť V.A.T.S. systému či slabú hru ako akciu, no tu sa názory líšia od hráča k hráčovi a navyše Fallout 3 nebol primárne koncipovaný ako akčná hra z vlastného pohľadu, ale s RPG prvkami, čo sa napokon aj podarilo splniť. Ťažko by sme hľadali kontroverznejší titul za posledný rok u hráčov, než je práve Fallout 3.

Zdroj: Gametrailers, Kotaku