ačného operátora.
Nové zákaznícke centrum bude poskytovať plnohodnotnú podporu pre celé portfólio zákazníkov od služieb call centra, cez fakturačnú starostlivosť, až po technickú podporu.
Zákaznícke služby Orangeu sú k dispozícii 24 hodín denne a fungujú sedem dní v týždni, vrátane sviatkov. Denne jej pracovníci prijmú viac ako 10 tisíc hovorov a v kontakte so zákazníkmi prevolajú viac ako 400 hodín. Mesačne poskytnú zákaznícke linky Orangeu približne 130 tisíc komerčných informácií o spojoch, telefónnych číslach, či kontaktoch na rôzne firmy.
Napriek vysokej prevádzke sa zákazníkom darí dovolať operátorom na zákazníckych linkách Orangeu v priemere do 5 sekúnd a Orange každý mesiac odpovie na viac ako 4000 e-mailov zákazníkov.
V súčasnosti je Banská Bystrica druhou najväčšou základňou Orangeu. Je sídlom sieťového dohľadového centra, ktoré neustále monitoruje a zabezpečuje hladký chod všetkých mobilných a pevných sietí Orangeu.
Autor: orange