SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

2K Games: Na Nintendo Wii je kopec mizerných hier

Nielen zástupcovia ľudu vo vysokých kruhoch perlia ako o dušu. Pri herných vývojároch si však môžeme aspoň povedať, že vedia o čom je reč. Ústa na neochvejne kraľujúce Nintendo Wii si otvoril šéf 2K Games, Christoph Hartmann a pochvalné slová to rozhodne neboli. Kritizoval nielen samotné Nintendo, ale aj vývojárov hier pre túto platformu, ktorí zbytočne zapĺňajú herný trh.

Hartmann povedal, že sa z Nintenda Wii stala platforma pre casual projekty, ktoré tvoria drvivú väčšinu hier prichádzajúcich na pulty obchodov. Skutočne kvalitných hier, ktoré by mali byť produkované, je len zlomok. Vysvetlil to na pláne 10 hier za rok pre Wii od jednej firmy. Niektoré spoločnosti si myslia, že ak vydajú dve hry, ktoré sa uchytia, dostanú dostatok peňazí na 8 ďalších projektov, ktoré sú nenáročné na vývoj (časovo aj finančne), pretože ide o súbor minihier a nejako sa to predsa predá – najlepšie ak je hneď jeho cena nižšia. Veď je to hra na Nintendo Wii.

Skryť Vypnúť reklamu

Podobne to funguje aj na PC casual scéne, avšak tu sa nenáročné projekty nederú priamo do obchodov, ale sú predávané prostredníctvom internetu. Práve to vadí Hartmannovi, pretože každý predajca chce mať vo svojom obchode čo najviac projektov pre najpredávanejšiu platformu, pričom vôbec nevadí, že väčšina nestojí za zahranie.

Určite to však začne hnevať predajcov, pretože tí budú mať mnoho hier, ktoré budú neznáme a nemusia sa predať. Kupujúci, hlavne tí neoboznámení s hrami, nečítajúci herné recenzie, si kúpia čokoľvek, len aby to bolo spustiteľné a následne môžu byť sklamaní a dokonca napádať keď už nie predajcov, tak vývojárov za slabý titul. Hartmann prehlásil, že predajne sú zaplavené týmito mizernými hrami.

Nedá sa protestovať, len prehlásiť: Nintendo Wii chcelo byť mainstreamovou platformou – a teraz sa ňou stalo. Neznamená to len najvyšší predaj, má to aj svoje tienisté stránky.

Skryť Vypnúť reklamu

Zdroj: MCV UK, Kotaku

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kedy sa dostanete na rad? Zverejnili podrobnosti očkovacej stratégie

Mladší ako 45 rokov sa dostanú na rad ako poslední.

Očkovanie v UNLP.

Koronavírus: Pribudlo 2 484 nových prípadov. Potvrdili aj ďalších sto úmrtí na covid (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 228-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 737 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

Ilustračné foto.

Vlhovej brat: Aj v lyžovaní je politika. Každý chce s nami vybabrať

Vlha hovorí, prečo posledné preteky nedopadli podľa očakávaní.

Petra Vlhová, Boris Vlha
Nemecká kancelárka Angela Merkelová.

Neprehliadnite tiež

Podcast Zoom

Zoom: Vedci objavili nový druh hviezdy

Týždenný podcast o novinkách z vedy.

Vedátorský podcast

Prečo sa magnetické pole Zeme hýbe a ako sa udrží mucha na stene?

Od muchy na stene až po kvantovú nadvládu a gravitačné vlny, Vedátorský podcast odpovedal na otázky poslucháčov.

Ilustračná foto
Podcast Klik

Klik: Ako vás na internete sledujú a čo s tým robiť

Čo všetko sa o vás môžu na internete dozvedieť.

Podcast Klik.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 127
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 443
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 510
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 246
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 986
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 700
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 566
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 418
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 413
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 325