ra.
„Life is for sharing“
Nový slogan T-Mobilu „Zažime to spolu“ je slovenským ekvivalentom medzinárodného „Life is for sharing“ a má posúvať komunikáciu značky smerom k väčšej interaktivite s ľuďmi a komunitami, v ktorých žijú.
Reklamná kampaň
V centre novej reklamnej kampane budú ľudia a ich emócie, ktoré budú môcť so svojimi blízkymi zdieľať prostredníctvom médií. Imidžovo-produktová kampaň z dielne MUW Saatchi&Saatchi bude rozdelená na 2 časti. Aktivačná fáza bude o zbieraní „odkazov“ a druhá exekučná fáza bude o ich samotnom uverejňovaní v televízii, rádiu, tlači, na billboardoch a v kine.
Nové logo
Súčasne so zmenou sloganu prebehne aj prispôsobenie loga T-Mobile medzinárodnému dizajn manuálu. Nové logo už používajú viaceré dcérske spoločnosti T-Mobile International a T-Mobile Slovensko sa k nim pripojí v rámci vopred dohodnutého časového harmonogramu skupiny.
Pre ilustráciu si môžete prezrieť stránku obnoveného rakúskeho T-Mobile webu.