Roy Meredith v interview pre CVG prehlásil, že sa ich projekt stal obeťou pirátstva, keďže ju tiež postihla až 90% miera nelegálnych kópií hry. Meredith sa začal zamýšľať nad týmto problémom a jeho riešeniami, avšak rezolútne zamietol DRM ochranu, ktorá by predajom vôbec nepomohla (viď. Spore) a prinútila by ešte väčšie percento hráčov k zriadeniu nelegálnej kópie hry. Rozhodne nechce, aby hráči trávili dlhú dobu pred samotným hraním rôznymi registračnými procesmi.
Riešenie vidí vo výraznom znížení ceny – a to musíme len a len privítať. Práve zníženie ceny hier sa zrejme čoskoro stane realitou aj podľa Petra Molyneuxa z Lionhead Studios, ktorý považuje hranie v dnešných pomeroch za trochu drahší koníček. Predpovedá zníženie tržieb z predaja hier v tomto roku.
Zdroj: Shacknews, CVG