Oznamy o uskutočnenej platbe Slovenská sporiteľňa rozosielala klientom opakovane aj desaťkrát
BRATISLAVA. Približne 2700 klientov Slovenskej sporiteľne, ktorí v utorok použili svoju bankomatovú kartu, muselo mať dojem, že informačné systémy neslúžia najväčšej slovenskej banke tak, ako by mali.
Medzi pol treťou a treťou popoludní prišli každému z týchto klientov desiatky esemesiek, ktoré im oznamovali, že pred chvíľou kartou platili alebo z nej vyberali peniaze. Jeden z klientov, ktorý si vyberal peniaze o jednej poobede, najprv esemesku od banky nedostal, po pol tretej mu ich prišlo dvadsať.
„Ak aj klientovi prišlo viac rovnakých textových správ, transakcia prebehla iba raz," povedal hovorca banky Štefan Frimmer. Chyba informačných systémov banky podľa neho nemala žiadny vplyv na bezpečnosť účtov klientov.
Autor: kc