mačku vo vreci. Nakupovanie si chcú jednoducho užiť.
Naopak, muži vedia presne čo chcú a tak prostredníctvom internetu šetria peniaze a čas. Vedia presne, do čoho idú a internet im môže ponúknuť aj ďalší bonus navyše – možnosť vrátenia tovaru do 7 dní bez udania dôvodu.
Vekový profil internetových zákazníkov je vyvážený a typický zákazník má od 20 do 49 rokov s rovnomerným zastúpením bez ohľadu na vek. Menšinovou skupinou sú tínedžeri a seniori, ktorí spolu neprekračujú hranicu 8 percent. Ukazuje sa, že technológie už zákazníkov neodrádzajú. Poradia si s nimi rovnako dobre všetky vekové skupiny.
Ak sa vám zdá, že muži si cez internet kupujú tovar pre seba, ste na omyle. Približne dve tretiny z nich nakupujú tovar pre svoju rodinu. Snažia sa tak získať čas, ktorý môžu v rodinnom kruhu využiť lepšie – na relax alebo zábavu.
Ako ste na tom vy? Máte s nakupovaním cez internet pozitívne skúsenosti, alebo ste si po prešľapoch predajcov povedali, že už nikdy viac?
Autor: mg