Mnohí hráči si od spojenia Activisionu a Vivendi sľubovali mnoho, hlavne však verili, že sa pokúsia konkurovať spoločnosti Electronic Arts kvalitnými titulmi, ktoré nebudú založená na nekonečných sériách. Ako to už býva zvykom, karta sa napokon úplne obrátila a z Activision Blizzard otvorene prehlásili, že mnohé projekty, ktoré buď pustili k vode alebo okamžite predali práva (Ghostbusters, Brutal Legend, 50 Cent...), nezapadali do ich novej stratégie. Tá je založená na tituloch, ktoré majú šancu na viacero pokračovaní a zárobok presiahne 100 miliónovú hranicu. Úplne nové IP teda má šancu len minimálne a Activision Blizzard teda velí do útoku s osvedčenými značkami ako Guitar Hero, Call of Duty alebo Tony Hawk. Paradoxne teda práve Activision Blizzard razí cestu ďalších a ďalších pokračovaní a Electronic Arts sa začína obracať na hráčov i s novými značkami. Začiatkom tohto roku to bolo Army of Two, teraz pribudlo Dead Space, chystá sa Mirror´s Edge.
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: Shacknews