SME

Deus Ex 1 bola príliš pomalá hra, hovorí vývojár tretieho dielu

Deus Ex bola výborná hra – síce sa nedala zaškatuľkovať do jedného žánru, o to viac hráčov však dostalo sci-fi dobrodružstvo, kde ste si sami mohli zvoliť spôsob postupu – od tichého po akčný. Mnohým sa to páčilo a spomínajú na Deus Ex ako na jeden z kultových titulov. Pokračovanie s podtitulom Invisible War bolo na tom už o niečo horšie a hra sa snažila priblížiť i bežným hráčom, čím stratila na komplexnosti pôvodného a uznávaného projektu. A tretí diel (nazvaný jednoducho Deus Ex 3) momentálne kutí vo svojom montrealskom štúdiu Eidos, a hoci sa na ňom nezúčastňuje pôvodný tvorca Warren Spector, i tak sa viacerí tešia na návrat známeho mena.

Hlavný dizajnér Jean Francois Dugas si zrejme úctu fanúšikov nezíska, keď v rozhovore pre Edge spomenul, že prvý diel bol proste príliš pomalý. Už teraz vidíme rozhorčené ohlasy, síru prskajúcu z očí a prešpendlíkované bábiky. Jean to však myslel celkom dobre, keď dodal, že v hrateľnosti nebolo z dnešného pohľadu nič úžasné, žiadne zapamätateľné momenty. Všetko bolo hnané dopredu skôr ako simulácia a nie herný zážitok. Môžete s tým súhlasiť, môžete nadávať, niečo pravdy na tom predsa len bude.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„Konzolizácia“ zrejme bude nutná, avšak rozhodne nie tak ako ju poznáme, ubezpečil nás Dugas, ktorý skôr hovorí o transformácii a nie zblbnutí hry, aby si ju mohli zahrať všetci, ktorí dovidia na TV a udržia v rukách ovládač. Komplexnosť celého sveta Deus Ex zostane zachovaná, len by to malo mať väčší spád. To vítame, určite to na škodu nebude, len či si vývojári nevzali na svoje plecia príliš veľké bremeno. Teraz sa na nich budú všetci pozerať s o to väčšími očakávaniami.

Zdroj: Kotaku, Edge

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 285
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 565
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 398
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 046
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 773
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 751
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 811
SkryťZatvoriť reklamu