SME

Hľadajú spôsob, ako spochybniť kampaň O2

O tom, či reklama najmenšieho operátora porovnáva porovnateľné, bude rozhodovať súd.

Najväčší mobilný operátor Orange podal minulý týždeň na Okresný súd Bratislava I návrh na predbežné opatrenie, ktoré má stopnúť reklamnú kampaň jeho konkurenta O2.

Najmenší operátor v svojej kampani nazvanej O2 Fér na modelových príkladoch porovnáva výdavky ľudí na telefonovanie. V každej z týchto situácií vychádza ponuka od O2 ako najvýhodnejšia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Orange v podaní na súd argumentuje, že takéto závery O2 sú „účelové a tendenčné“, lebo v reklame O2 sa podľa nich porovnávajú neporovnateľné produkty. Sťažovateľ dokonca tvrdí, že O2 porovnáva svoje produkty aj so službou Orangeu, ktorá už od začiatku októbra nie je v predaji.

SkryťVypnúť reklamu

„O2 flagrantne a bezprecedentne napadlo naše dobré meno,“ povedal hovorca Orangeu Peter Tóth. S tým, že si budú na súde vymáhať náhradu škody.

Nie je to prvýkrát, čo sa Orange sťažuje na súde na reklamu O2. Pred rokom sa neúspešne sťažoval na súde aj na Rade pre reklamu v súvislosti s inou kampaňou O2. Sťažnosti operátorov medzi sebou na neetickosť reklám patria medzi najčastejšie. Rada pre reklamu nemôže zastavenie neetickej reklamy nariadiť, no stále častejšie jej rozhodnutia firmy akceptujú dobrovoľne.

Reklama sa nepáči ani dvojke na trhu, spoločnosti T–Mobile. „Je neetická, je zavádzajúca a v konečnom dôsledku neférová,“ tvrdí Martin Vidan, hovorca T–Mobile.

Hovorca O2 René Parák tvrdí, že v jeho firme nerozumejú, prečo sa Orange sťažuje na ich kampaň. „Naša reklama je úplne štandardná,“ dodáva Parák.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 8 124
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 727
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 614
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 597
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 4 561
  6. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 3 031
  7. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 907
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 227
SkryťZatvoriť reklamu