SME
Nedeľa, 26. september, 2021 | Meniny má EditaKrížovkyKrížovky

Hľadajú spôsob, ako spochybniť kampaň O2

O tom, či reklama najmenšieho operátora porovnáva porovnateľné, bude rozhodovať súd.

Najväčší mobilný operátor Orange podal minulý týždeň na Okresný súd Bratislava I návrh na predbežné opatrenie, ktoré má stopnúť reklamnú kampaň jeho konkurenta O2.

Najmenší operátor v svojej kampani nazvanej O2 Fér na modelových príkladoch porovnáva výdavky ľudí na telefonovanie. V každej z týchto situácií vychádza ponuka od O2 ako najvýhodnejšia.

Orange v podaní na súd argumentuje, že takéto závery O2 sú „účelové a tendenčné“, lebo v reklame O2 sa podľa nich porovnávajú neporovnateľné produkty. Sťažovateľ dokonca tvrdí, že O2 porovnáva svoje produkty aj so službou Orangeu, ktorá už od začiatku októbra nie je v predaji.

Skryť Vypnúť reklamu

„O2 flagrantne a bezprecedentne napadlo naše dobré meno,“ povedal hovorca Orangeu Peter Tóth. S tým, že si budú na súde vymáhať náhradu škody.

Nie je to prvýkrát, čo sa Orange sťažuje na súde na reklamu O2. Pred rokom sa neúspešne sťažoval na súde aj na Rade pre reklamu v súvislosti s inou kampaňou O2. Sťažnosti operátorov medzi sebou na neetickosť reklám patria medzi najčastejšie. Rada pre reklamu nemôže zastavenie neetickej reklamy nariadiť, no stále častejšie jej rozhodnutia firmy akceptujú dobrovoľne.

Reklama sa nepáči ani dvojke na trhu, spoločnosti T–Mobile. „Je neetická, je zavádzajúca a v konečnom dôsledku neférová,“ tvrdí Martin Vidan, hovorca T–Mobile.

Hovorca O2 René Parák tvrdí, že v jeho firme nerozumejú, prečo sa Orange sťažuje na ich kampaň. „Naša reklama je úplne štandardná,“ dodáva Parák.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Technologický podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 25. sep
Severoatlantické dýzové prúdenie.

Polárny prúd spôsobuje aj záplavy.


24. sep

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať?
  2. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem
  3. Znalec slovenského brandy
  4. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho
  5. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy?
  6. Naša klimatická zmena: Návod ako pomôcť pri záchrane planéty
  7. Školy sa znova môžu zapojiť do zberu starých mobilov
  8. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi
  9. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im?
  10. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  1. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou?
  2. Ako uľahčiť opatrovanie seniorov doma
  3. Samočistiace vypínače chránia pred infekciami
  4. Ako zvýšiť produktivitu vašej prevádzky?
  5. Hobbymarket OBI predstavil nový koncept predajne v Michalovciach
  6. Aktuálne radarové a slovenské hlásenia v autokamere?
  7. Tesco announces net-zero target of 2035 for its operations
  8. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  9. Lekárska prehliadka pre cudzincov je v Nitre, aj bez objednania
  10. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  1. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi 6 928
  2. Ako môžu fajčiari pomôcť prírode? Úplne jednoducho 5 847
  3. Prišli škrečky a Dedoles počíta tržby na desiatky miliónov 4 614
  4. Zateplenie strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 3 985
  5. Maurícius vás nenechá chladnými. Za akými miestami sa vybrať? 3 834
  6. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 3 561
  7. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet 3 454
  8. Slováci ochutnali vegánske bagety. Chutili im? 3 413
  9. Jablone prekonali očakávania. O bývanie v Bytči je veľký záujem 3 361
  10. Poznáte všetkých TOP 10 Bratislavy? 2 981
Skryť Zatvoriť reklamu