SME

Hľadajú spôsob, ako spochybniť kampaň O2

O tom, či reklama najmenšieho operátora porovnáva porovnateľné, bude rozhodovať súd.

Najväčší mobilný operátor Orange podal minulý týždeň na Okresný súd Bratislava I návrh na predbežné opatrenie, ktoré má stopnúť reklamnú kampaň jeho konkurenta O2.

Najmenší operátor v svojej kampani nazvanej O2 Fér na modelových príkladoch porovnáva výdavky ľudí na telefonovanie. V každej z týchto situácií vychádza ponuka od O2 ako najvýhodnejšia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Orange v podaní na súd argumentuje, že takéto závery O2 sú „účelové a tendenčné“, lebo v reklame O2 sa podľa nich porovnávajú neporovnateľné produkty. Sťažovateľ dokonca tvrdí, že O2 porovnáva svoje produkty aj so službou Orangeu, ktorá už od začiatku októbra nie je v predaji.

SkryťVypnúť reklamu

„O2 flagrantne a bezprecedentne napadlo naše dobré meno,“ povedal hovorca Orangeu Peter Tóth. S tým, že si budú na súde vymáhať náhradu škody.

Nie je to prvýkrát, čo sa Orange sťažuje na súde na reklamu O2. Pred rokom sa neúspešne sťažoval na súde aj na Rade pre reklamu v súvislosti s inou kampaňou O2. Sťažnosti operátorov medzi sebou na neetickosť reklám patria medzi najčastejšie. Rada pre reklamu nemôže zastavenie neetickej reklamy nariadiť, no stále častejšie jej rozhodnutia firmy akceptujú dobrovoľne.

Reklama sa nepáči ani dvojke na trhu, spoločnosti T–Mobile. „Je neetická, je zavádzajúca a v konečnom dôsledku neférová,“ tvrdí Martin Vidan, hovorca T–Mobile.

Hovorca O2 René Parák tvrdí, že v jeho firme nerozumejú, prečo sa Orange sťažuje na ich kampaň. „Naša reklama je úplne štandardná,“ dodáva Parák.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 17 155
  2. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 555
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 7 369
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 160
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 3 014
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 755
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 2 754
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 1 825
SkryťZatvoriť reklamu