Možno sa to nezdá, ale RPG projekt Dragon Age: Origins predstavili vývojári z BioWare už v roku 2004 – a odvtedy nejaký ten deň ubehol, prišla nová generácia konzol, ktorá sa znovu snaží zasadiť PC osudovú ranu, nejako sa jej to však nedarí. Nič to nemení na tom, že sa RPG projekty začali pomaly presúvať a prispôsobovať práve konzolovým hráčom. BioWare preto pomerne prekvapujúce prednedávnom prišlo so správou, že Dragon Age: Origins je primárne vytvárané pre PC a konzolové porty sa objavia až neskôr. Už teraz vieme, že pôjde o duchovného nástupcu kultovej série Baldur´s Gate. Nečakajte preto žiadne hipícke fantasy a la Tolkien, kde viete ukázať prstom na dobrú stranu a zlo, ktoré musíte nakopať do zadku. Volením medzi menším zlom (už teraz sa tešíme na voľby) nám Dragon Age pripomína Zaklínača a v pomerne drsnom duchu sa ponesie celá hra. Tá by mala byť dokončená niekedy v priebehu budúceho roku, pričom bude podobne ako Neverwinter Nights obsahovať špeciálny mod toolset, pomocou ktorého si budú môcť hráči vytvárať vlastné dobrodružstvá. Zopár slovami sa však tvorcovia vyjadrili aj ku konzolovej verzii, ktorá vôbec nebude vyzerať ako ostatné konzolové RPG, s ktorými mali hráči dočinenia, pretože jej základy sú položené práve na skúsenostiach s hraním na PC, čomu treba prispôsobiť ovládanie. Už teraz však hlavný dizajnér Brent Knowles podotkol, že si raz za čas vyskúša zahrať PC verziu s gamepadom určeným k Xboxu 360 a všetko funguje tak ako má i na netradičnej kombinácii, ktorá nezahŕňa myš a klávesnicu. Nám postačí, ak sa PC verzia objaví ako prvá a ukáže konzolám, tak trochu iné RPG dobrodružstvo. Po dlhom čase ide o RPG od BioWare, ktoré sa najprv objaví na PC a až potom na konzolách (Mass Effect, Jade Empire,...)
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: Shacknews