Sony Ericsson dosiahol v 3. kvartáli nižšiu ako očakávanú stratu

Štokholm 17. októbra (TASR) - Výrobca mobilných telefónov Sony Ericsson vykázal v 3. štvrťroku 2008 nižšiu ako očakávanú stratu, a to 23 miliónov eur ...

Štokholm 17. októbra (TASR) - Výrobca mobilných telefónov Sony Ericsson vykázal v 3. štvrťroku 2008 nižšiu ako očakávanú stratu, a to 23 miliónov eur (692,90 milióna Sk). Analytici však pripomínajú, že vyhliadky spoločnosti sú aj naďalej "pochmúrne".

Podmienky na trhu sú stále zložité: svetová ekonomika spomaľuje a spotrebiteľské výdavky klesajú, preto švédsko-japonský telekomunikačný koncern pokračuje vo svojom programe znižovania nákladov.

Strata Sony Ericsson v 3. kvartáli dosiahla len 23 miliónov eur 692,90 milióna Sk, analytici pritom odhadovali, že sa vyšplhá až na 72 miliónov eur (2,11 miliardy Sk). Pre porovnanie, v rovnakom období vlaňajška mal Sony Ericsson zisk pred zdanením 384 miliónov eur (11,57 miliardy Sk).

"Celkovo sú výsledky Sony Ericsson lepšie ako sme očakávali, ale vyhliadky koncernu do budúcnosti sú naďalej neisté. Jeho nové produkty nie sú ničím výnimočné v porovnaní s konkurenciou, na rozdiel do situácie spred niekoľkých rokov," skonštatoval Greger Johansson, analytik spoločnosti Redeye.

Informovala o tom agentúra Reuters.

(1 EUR = 30,1260 SKK)

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Sony


Hlavné správy zo Sme.sk

Podcast Dobré ráno

Dobré ráno: Prečo sa gang financovaný Kremľom usídlil na Slovensku

Aké je posolstvo Nočných vlkov u nás.

SVET

Scenár ako na Kryme? Putin chce referendum na Donbase

Trump sa má rozhodnúť, čo si myslí o referende na Ukrajine.

Neprehliadnite tiež

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Podcast Klik

Klik: Prečo sa ľudia nechávajú očipovať

Prehľad technologických správ týždňa.

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  5. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  6. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 33 530
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 945
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 216
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 382
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 8 935
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 931
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 690
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 494
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 289
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 790