Vývojárom z Valve sa nedá veľa vecí vyčítať. Tvorcovia série Half-Life, ktorej druhý diel je postupne doplňovaný o jednotlivé epizódy, sa však priznali, že to s podtitulom Episode nevymysleli najlepšie, a to je pravdepodobne jediná pripomienka, ktorá sa od nás znesie na hlavu Douga Lombardiho a spol. Časové obdobie medzi jednotlivými epizódami je totiž príliš veľké. Mnoho ľudí si po ohlásení Half-Life 2 epizód spájalo vydávanie jednotlivých prídavkoch s televíznymi epizódami seriálov, čo je podľa Lombardiho nie práve najlepšie, pričom podiel na tom majú práve vývojári, ktorý dali datadiskom nevhodný názov. Doposiaľ vyšli dve epizódy (pričom tá druhá bola súčasťou balíku Orange Box), tretie je v pláne, no nič konkrétnejšie sa o nej nevie. Lombardi sa ďalej vyjadril aj k téme kratších hier. Podľa neho má budúcnosť práve model časovo nenáročnejších hier, ktoré môžu vývojári náležite vyšperkovať, dodať v kratšom čase a ponúknuť za menej peňazí. Ironicky môžeme poznamenať, že niektorí to už robia, všakže Crysis: Warhead...
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou
Zdroj: Shacknews