SME

Stĺpček Miloša Čermáka: Ja som počítač

Microsoft má novú rek­lamnú kampaň a to za tristo miliónov dolárov. Nadväzuje na úspešnú reklamnú kampaň svojho konkurenta, firmy Apple, ktorá sa volala „PC verzus Mac“.


Vystupovali v nej dvaja herci, v ktorých jeden vyzerá ako taký neforemný okuliarnatý truľo s čudným účesom (a nie je to Bill Gates, hoci sa naňho možno trošku podobá), zatiaľ čo ten druhý je sympatický sexi chlapík.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokiaľ hádate, že ten prvý je PC a ten druhý Mac, tak je to, samozrejme, správne.

Okuliarnatý truľo zostal aj v reklame Microsoftu, aj keď ho asi hrá iný herec. Ale blbo vyzerá stále. To pre kontrast, samozrejme, pretože potom sa v reklame objavia najrôznejší sympaťáci a sympaťáčky, ktorí sa hrdo hlásia k tomu, že oni sú tiež PC. Chápete? Že sa skrátka nie je za čo hanbiť.

SkryťVypnúť reklamu

Sú medzi nimi učitelia, vedci, polárni výskumníci, potápači a dokonca aj jeden kozmonaut. Zaberie to? Ťažko povedať. Tá pôvodná reklama od Apple bola taká sugestívna, že sa príliš zaryla do povedomia.

A ľuďom do života. Jeden môj kamarát sa dočkal veľkého sklamania, keď túto reklamu ukázal na počítači (áno, bolo to pécéčko) svojej priateľke. Dosť sa nasmiali. On sa potom spýtal: „A čo ja? Pripadám ti skôr ako PC alebo Mac?“

Pozrela sa naňho takým čudným pohľadom, pohladila ho po vlasoch a povedala: „Ty si také to moje pécéčko. Ale aj tak ťa mám rada!“ Za pol roka mu potom utiekla za iným.

Asi to bol Mac.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári cez zamknutú obrazovku zistia zdravotné údaje.


Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 716
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 389
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 4 917
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 564
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 719
  6. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 461
  7. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 3 081
  8. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 739
SkryťZatvoriť reklamu