SME

Surfisti sa rozdeľujú podľa dĺžky browsovania

Pre úspešnú reklamu na internete nie je potrebné len jej zacielenie podľa veku či záujmov surfistov, ale skôr podľa toho, ako sa správajú pri surfovaní a akým spôsobom sa pohybujú po stránkach. Tvrdia to spoločnosti Booz-Allen&Hamilton a Nielsen//NetRatin

gs, ktoré rozdelili užívateľov internetu do siedmich skupín podľa dĺžky ich „session“ (jednotlivých pripojení) a typov webových stránok, ktoré navštevujú. Podľa výskumu sú niektorí užívatelia imúnni voči akejkoľvek internetovej reklame (modely „Rýchlovka“ a „Iba fakty“), iní sú naopak ochotní nechať si poradiť pri nákupe („Informácie, prosím“, „Pomaly vpred“ a „Surfovanie“).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tomu by sa mali prispôsobiť aj spôsoby prezentácie informácií – užívateľov z prvých dvoch kategórií oslovia jednoduché textové stránky a spoľahlivo odradia napríklad „vyskakovacie“ okná, naproti tomu surfisti zaradení do kategórií „Pomaly vpred“ a „Informácie, prosím“ ocenia aj videoreklamy

SkryťVypnúť reklamu

TOMÁŠ BELLA podľa internet.com

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 585
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 250
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 142
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 017
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 271
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 865
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 200
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 841
SkryťZatvoriť reklamu