Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Obedná pauza: heliocentrujte

Zahrajte a stiahnite si zábavné hry na PLAY.SME.sk. Náš dnešný tip Poker Pop.

Kombinuj dlaždice a skáč po zemeguli - Voláme všetkých milovníkov Mahjong a Solitaire! Kombinuj dlaždice a skáč po zemeguli v Poker Pop! Vytváraj víťazné kombinácie a vyhýbaj sa nebezpečenstvám, aby si sa nalodil na cestu po zemeguli do Austrálie, Fidži, Japonska a iných krajín. Získavaj posilnenia, zbieraj suveníry a posielaj domov pohľadnice z ciest.

snowy_01.jpg snowy_02.jpg

Vo flešovke Orbit Runner sa obrazne povedané zahráte na heliocentristu. Budete sa snažiť slnko udržať v strede obežných dráh planét, aby nenarazili do seba, ale ani do slnka. A aby nevyleteli z obrazovky. Nie je to najľahšia hra, čo ste kedy okúsili. Pribúdajú v nej čoraz zložitejšie gravitačné vzťahy medzi vesmírnymi telesami, všetko to navzájom pôsobí a zamotáva sa, prípadne nečakane prilieta, koliduje... Obrňte sa trpezlivosťou.

orbitrunner_b.jpg

Ovládanie:
Myšou určujete polohu slnka. Pôsobenie gravitácie je samozrejme mimovoľné. Dôležité je odhadnúť správnu vzdialenosť od vesmírnych objektov. Nesmiete byť príliš blízko, lebo ich navediete do seba, prípadne stočíte a rýchlo vyvediete z hracej plochy. Nesmiete byť ale ani príliš ďaleko, lebo na ne nebudete mať vplyv. Počas prvých - a vôbec nie ľahkých - levelov sa naučíte základné vzťahy.

Ak poznáte podobnú návykovú hru, o ktorú by ste sa chceli podeliť s našimi čitateľmi, alebo ste nebodaj vytvorili nejakú vlastnú, napíšte nám na adresu slavomir.benko@smeonline.sk. Už zajtra sa váš tip môže objaviť v našej rubrike.

Kedy sa dostanete na rad? Zverejnili podrobnosti očkovacej stratégie

Mladší ako 45 rokov sa dostanú na rad ako poslední.

Očkovanie v UNLP.

Koronavírus: Pribudlo 2 484 nových prípadov. Potvrdili aj ďalších sto úmrtí na covid (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 228-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 737 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

Vlhovej brat: Aj v lyžovaní je politika. Každý chce s nami vybabrať

Vlha hovorí, prečo posledné preteky nedopadli podľa očakávaní.

Petra Vlhová, Boris Vlha
Nemecká kancelárka Angela Merkelová.

Zoom: Vedci objavili nový druh hviezdy

Prečo sa magnetické pole Zeme hýbe a ako sa udrží mucha na stene?

Od muchy na stene až po kvantovú nadvládu a gravitačné vlny, Vedátorský podcast odpovedal na otázky poslucháčov.

Ilustračná foto

Klik: Ako vás na internete sledujú a čo s tým robiť

Čo všetko sa o vás môžu na internete dozvedieť.