Musíte sa však pripraviť na ešte okresanejšie RPG pravidlá a príklon k takmer k čistokrvnej akcii. Dej sa odohráva na palube kozmickej lode, ktorá ako jedna z mála prežila útok mimozemskej rasy Kerakov na ľudstvo. Ale ani ona neušla svojmu osudu úplne a v momente, keď sa na jej palubu dostane nepriateľ, vstupujete do hry vy - neohrozený Seth Walker.
Po vzore „Siege“ tradície postupujete lineárne vpred v úzkych koridoroch a likvidujete hordy nepriateľov. Na rozdiel od bežných RPG hier však nezbierate žiadne predmety a nezískavate skúsenosti. Iba po dosiahnutí nejakého pokroku v príbehu získate možnosť investície dvoch bodov do zlepšenia schopností. Neexistuje ani klasický inventár. Zaujímavosťou je prítomnosť robotického spoločníka HR-V, ktorému tiež môžete upravovať vlastnosti a aktívne pomáha v boji.
Ten samotný má slušný spád a dokáže pobaviť. Povrchnosť hry však nezakryje. Asi najvýraznejším RPG prvkom je možnosť používania kybernetických implantátov. Robotická ruka napríklad umožní využívať špeciálne zbrane a podobne. Implantáty sú však neoddeliteľné a znižujú váš status ľudskej bytosti v percentuálnom vyjadrení. Keď klesne pod určitú hranicu, dočkáte sa aj iného zavŕšenia hry.
V grafike nehľadajte žiadne prevratné kreácie, ale svoj účel plní. Na boj sa díva dobre a ukrátené nie sú ani špeciálne efekty. Prím hrajú najmä výbuchy. Zvuky aj hudba sú správne futuristické, hoci opäť nejde o nič, na čo by ste si po dohraní spomenuli.
Space Siege je ukážkovým príkladom herného „fast foodu“. Nebyť vysokých očakávaní pre meno autorov, mohli by sme hru hodnotiť ako nadpriemernú oddychovku na dni extrémneho herného sucha. Mohlo to však dopadnúť oveľa lepšie.
Odporúčaná konfigurácia: Procesor 3 GHz, 1 GB RAM, 256 MB grafická karta
Viac o počítačových hrách nájdete na hry.sme.sk