Jeden zo zakladateľov Bioware, Greg Zeschuk však na tom nevidí nič nenormálne: „V momente, kedy začneme pracovať na hre, je našim cieľom vytvoriť z danej hry obľúbenú značku. Teraz sa sústredíme na PC verziu Dragon Age, ale nikde nie je napísané, že ako značka sa Dragon Age nemôže objaviť aj na iných systémoch.“
Dá sa teda predpokladať, že hoci je Dragon Age: Origins primárne zamerané na PC a vývoj je usmerňovaný výhradne na túto platformu, môže sa objaviť aj špeciálna konzolová verzia či už pre Playstation 3 alebo Xbox 360, pričom môže ísť o konverziu alebo iný príbeh z tohto fantasy univerza.
Potvrdil to aj Greg jednoduchým príkladom: „Keď sa rozhodujeme, pre ktorú platformu danú hru vytvoríme, tak toto rozhodnutie berieme ako definitívne a vytvárame hru pre vybranú platformu a nesnažíme sa ju urýchlene a v priebehu vývoja portovať na iné systémy. Tak to je napríklad s Mass Effectom. V prípade PC verzie sme sa ju snažili vytvoriť ešte lepšiu a hoci s polročným meškaním, ale bola prispôsobená konkrétnej platforme. Tento prístup volíme aj pri Dragon Age a budeme ho praktizovať aj pri ďalších tituloch od Bioware.“
Vyzerá to teda tak, že sa vlk napapá a kozliatka ostanú celé. PC hráči dostanú riadnu dávku RPG od Bioware v exkluzívnej verzii a konzolisti nemusia zúfať, pretože s verziou pre next-gen systémy sa potichu počíta.
Zdroj: Shacknews