SME

Electronic Arts bude viac podporovať platformy od Nintenda

Postupom času si veľké spoločnosti uvedomujú chybu, ktorú spravili miernym ignorovaním platforiem od Nindenda. Handheld Nintendo DS je omnoho obľúbenejší ako konkurencia v podobe Playstation Portable a Nintendo Wii patrí medzi najrýchlejšie predávané konzoly a bolo len otázkou času, kedy predbehne Playstation 3 a Xbox 360. Síce je to so samotnými hrami už trochu horšie a dá sa povedať, že skutočne podarené kúsky pochádzajú až na niekoľko výnimiek iba výhradne od samotného Nintenda, začína sa blýskať na lepšie časy.

John Riccitiello, šéf Electronic Arts, ktorý sa nebojí povedať, kde spravili súdruhovia z jednej najväčších herných spoločností chybu. Tentoraz sa John vyjadril na tému zlého rozhodnutia ohľadom zamerania sa na konkrétne platformy. Pred niekoľkými rokmi sa totiž zvolená stratégia spoliehala na úspech dvojice Xbox 360 a Playstation 3, no ako sa neskôr ukázalo, práve Nintendo Wii dokazuje masový úspech party či rodinných alebo nenáročných hier.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Týmto smerom sa chce uberať aj Electronic Arts, čo dosvedčuje aj niekoľko DS a Wii projektov ako napríklad Boom Blox alebo Ninja Reflex. Sám Riccitiello povedal: „Momentálne je vidieť záujem o Nintendo DS a Wii projekty, preto sa budeme na tieto platformy zameriavať a pokúsime sa priniesť niekoľko inovatívnych projektov. Neznamená to však, že by sme Xbox 360 alebo Playstation 3 opúšťali. Ak budeme na týchto platformách úspešní aj v tento rok – a to budeme – bude úplne jedno, na ktorú z platforiem hra vyjde, všetky budú kvalitné a nebudeme sa sústrediť len na jednu, dve verzie.

Podobným smerom sa začínajú uberať aj iné veľké spoločnosti. Napríklad UbiSoft už dávnejšie pochopil silu masového publika a jednoduchších hier – Rayman Raving Rabidds je toho dôkazom. Smerom k masám sa postupne začína uberať aj Activision. Len aby sa nenechali veľké zvieratá uniesť rečou čísel, ktorá znie síce príjemne, ale po tohtoročnej prezentácii Nintenda s minimom skutočne hardcore herných projektov by to znamenalo pre nás hráčov nasmerovanie do slepej uličky.

SkryťVypnúť reklamu

Aby to bolo kompletné, už nám zrejme len chýba, aby Riccitiello povedal, že chybu spravili aj s tým, že začali zanedbávať PC platformu, mobilné telefóny a ponechávali trochu vysoké ceny hier i keď boli na trhu už niekoľko mesiacov alebo dokonca rokov a mali by sme výpis chýb, ktoré Electronic Arts spravilo, kompletný.

Zdroj: Shacknews 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 864
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 625
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 4 669
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 731
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 222
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 152
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 704
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 256
SkryťZatvoriť reklamu