V rovnakom období minulého roka tento zisk predstavoval 7,32 mld. NOK. Spoločnosť už znížila predpoveď rastu tržieb na súčasný rok z pôvodných 5 % na 3 %. Dôvodom je silná nórska koruna (NOK) a inflácia, ktorá ovplyvnila výdavky zákazníkov na telefonovanie.
Telenor eviduje v Európe a Ázii 153 mil. klientov využívajúcich mobilné služby. Rastúce ceny potravín a energií znížili výdavky zákazníkov hlavne v relatívne chudobných krajinách, ako sú Bangladéš, Pakistan a Thajsko. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) v Pakistane medziročne poklesol o 14 %, v Thajsku oslabil o 17 % a v Bangladéši o 24 %. Prevádzkové tržby Telenoru vzrástli v druhom kvartáli o 2,9 % na 23,84 mld. NOK. Podľa Telenoru posilnila nórska koruna v porovnaní s minulým rokom o 21 % oproti pakistanskej rupii, o 16 % voči bangladéšskej take a voči thajskému bahtu o 10 %.
(1 NOK = 3,77 SKK)