Sony a Google začnú distribuovať filmy a seriály cez internet

Hollywoodske štúdio Sony Pictures Entertainment a spoločnosť Google začnú distribuovať filmy a seriály cez internet. Predstavitelia Sony vyhlásili, že plánujú sprístupniť titul Hancock (2008) vlastníkom televízie Sony Bravia s pripojením na internet predt

ým, než novú snímku s Willom Smithom vydajú na DVD.

Štúdio tak možno zmení tradičný spôsob distribúcie, keď film najprv premietali v kinách, neskôr ich sprístupnili prostredníctvom platených televíznych služieb a na DVD a nakoniec sa snímky dostali do bežného televízneho vysielania.

Prevádzkovateľ internetového vyhľadávacieho nástroja Google potešil fanúšikov komediálneho seriálu Family Guy (1999). Hovorca spoločnosti Daniel Rubin informoval, že s jeho tvorcom Sethom MacFarlanom podpísali zmluvu na vysielanie jeho krátkych animovaných príbehov na webe. Dodal, že epizódy budú obsahovať reklamu a diváci si ich budú môcť pozrieť na vybraných internetových stránkach vrátane YouTube.com.

Článok pokračuje pod video reklamou

Google ani štúdio Sony nie sú na tejto scéne priekopníkmi. V októbri minulého roku spustila spoločnosť mediálneho magnáta Ruperta Mudrocha News Corp. stránku Hulu.com, ktorá sprístupňuje filmy a seriálové epizódy v plnej dĺžke. Služba je však zatiaľ dostupná iba v USA. Nedávno médiá informovali, že aj na YouTube.com bude čoskoro možné pozerať filmy v plnej dĺžke, čím sa zruší desaťminútové obmedzenie pre videá.

Prevádzkovatelia internetových stránok dúfajú, že zisky im zabezpečí reklama. Zatiaľ čo sa tento predpoklad potvrdil v prípade televízneho vysielania už na počiatku služby, výsledky na internete sú nejasné.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. S dobrým pivom leto chutí
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  4. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  5. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  6. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  8. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  9. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  10. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  1. Vieme, ako si vybrať tú správnu klimatizáciu
  2. Koľko peňazí pribaliť deťom na tábor
  3. Mercedes prináša revolúciu v správe firemných úžitkových áut
  4. Na Slovensko dorazil až po 30 rokoch. Big Mac oslavuje pol storo
  5. Marketing Art – online marketingová agentúra z Trenčína
  6. S dobrým pivom leto chutí
  7. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  8. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  9. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  10. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 982
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 841
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 21 078
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 12 578
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 106
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 996
  7. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 650
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 546
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 336
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 775