SAN FRANCISCO/NEW YORK 27. júna (SITA, Reuters) - Zmeny so sebou prinesú vytvorenie novej divízie pre zákazníkov, ktorá vznikne zlúčením samostatných zákazníckych centier. Prezidentka spoločnosti Sue Decker bude v budúcnosti riadiť štyri namiesto troch súčasných regionálnych divízií - divíziu marketingu, marketingových produktov, internetu pre mobilné telefóny a novovytvorenú divíziu pre zákazníkov.
Prezidentka spoločnosti Sue Decker získa vďaka tejto reorganizácii väčší vplyv na prevádzkové riadenie podniku, ktorého cieľom je zvýšenie objemu internetovej reklamy pomocou zvýšenia počtu návštevníkov internetových stránok spoločnosti. Yahoo po odmietnutí ponuky od softvérovej firmy Microsoft vyhlásilo, že bude súhlasiť s návrhom spoločnosti Google a poskytne jej na svojich stránkach priestor na internetovú reklamu. Od tohto kroku si sľubuje ročný zisk vo výške až 800 mil. USD.