Bratislava 29. júna (TASR) -
LG Electronics Europe, svetový výrobca produktov spotrebnej elektroniky a mobilnej komunikácie, pristúpi k výraznému zvýšeniu investícií do svojich európskych prevádzok. Už počas celého roku 2008 bude spoločnosť investovať milióny dolárov do marketingu, dizajnu a zvýšenia počtu svojich zamestnancov v Európe.
Marketingové investície sa v Európe v roku 2008 zvýšia o 150 miliónov USD. Zároveň sa tiež zvýši súčasná suma presahujúca 3 milióny USD, ktorú spoločnosť investuje do dizajnu výrobkov v rámci európskeho regiónu.
LG je v súčasnosti globálnou dvojkou na trhu s plochými televízormi a štvorkou na trhu s mobilnými telefónmi. Doposiaľ však Európa zostala pre spoločnosť výzvou, čiastočne aj z titulu jej kultúrne a ekonomicky diverzifikovaného prostredia.
Spoločnosť LG otvorila svoje ústredie v Európe v roku 2004, ktoré v súčasnosti tiež sídli vo Veľkej Británii. Zároveň prevádzkuje 14 pobočiek po celej Európe.
TASR informovalo zastúpenie spoločnosti na Slovensku.