Tokio 26. júna (TASR) - načku.
Zmena názvu koncernu vstúpi do platnosti 1. októbra 2008, uviedol elektronický gigant vo svojom vyhlásení. Značka Panasonic pokrýva širokú paletu elektroniky a domácich spotrebičov. V súčasnosti sa však spoločnosť sústreďuje predovšetkým na televízory s plochou obrazovkou. Koncern, ktorý je najväčším svetovým výrobcom v tomto segmente trhu a neustále sa snaží zvyšovať výrobu, predáva plazmové aj LCD televízory.
Matsushita v apríli informovala, že jej zisk v kvartáli od začiatku januára do konca marca vyskočil viac ako o 160 %. Motorom rastu bol vysoký predaj mobilných telefónov, televízorov s plochou obrazovkou a DVD prehrávačov. V prebiehajúcom fiškálnom roku 2008/09 (do konca marca 2009) koncern počíta s čistým ziskom vo výške 310 miliárd JPY (55,86 miliardy Sk).
Informovala o tom agentúra AP.