SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Reklama v hrách väčšine hráčov nevadí

Postupne sa začína reklama presadzovať aj prostredníctvom videohier. Pre niekoho môže ísť takmer o infarktovú situáciu, zemiak však napokon nie je až tak horúci, aby sme si ho so strachom v očiach pohadzovali v rukách. Podľa spoločnosti IGA Worldwide, ktorá sa rozhodla spraviť prieskum medzi hráčmi, až 82 % hráčov prehlásilo, že im reklamy v hrách vôbec nevadia, pokým výrazne nezasahujú do hry samotnej. Viac než polovica (61 %) by akceptovala reklamu v priebehu nahrávania alebo na miestach, ktoré neprerušujú hranie.

S niekoľkými pokusmi sa už stretli a zdá sa, že jedným z riešení je cesta, na ktorú sa vybrala spoločnosť Ubisoft. Svoje niektoré staršie projekty ponúkla hráčom zdarma, pričom boli doplnené o in-game reklamu. Pre niektorých môže ísť o neprijateľnú vec. V tom prípade majú k dispozícii hru bez akéhokoľvek rušenia za plnú cenu. V prípade hier, ktoré sú k dispozícii zdarma, by žiadna in-game reklama nemala nikomu vadiť z logického princípu: je to zadarmo, nikto nikoho nenúti zaobstarať si práve túto verziu. Podobne sa chce uviesť aj Electronic Arts, ktoré do niektorých svojich titulov (napríklad Battlefield: Heroes) chce okrem reklamy priniesť aj systém mikroplatieb.

Skryť Vypnúť reklamu

Výsledkom ankety je však jednoznačné áno reklame, pretože drvivá väčšina hráčov si uvedomuje, že práve výskyt neagresívnej reklamy výrazne zníži cenu samotných hier. A to je neodškriepiteľný fakt, proti ktorému je náročné oponovať. Najlepšia cesta však vedie cez spoty pri nahrávaní, reklamných banerov pri hraní a podobne. Aký je váš názor na túto tematiku?

Zdroj: Blues News 

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Záchranár Peter Vizvary z galantskej nemocnice, ktorého na ARO doviezli na Silvestra po tom, ako sa pri práci sám nakazil koronavírusom.

Pocit dusenia mám stále v sebe, vraví pacient pripojený na kyslík.

6 h
Monika Jankovská odchádza z výsluchu na NAKA v Nitre.

S vyšetrovateľmi začala spolupracovať koncom októbra.

4 h

Rozhovory ZKH s primátorom Bratislavy Matúšom Vallom.

4 h

Neprehliadnite tiež

O biobezpečnosti a spôsoboch, akými bioinžinieri geneticky upravené bunky robia bezpečnými.

8 h

Práve prebieha veľká demokratizácia vesmíru.

8 h

Rastliny by mohla byť užitočná aj pre ľudí.

8 h

Ako veľmi vám záleží na fotografiách?

13 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 218
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 34 974
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 661
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 251
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 722
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 105
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 742
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 374
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 296
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 5 855