SME

Reklama v hrách väčšine hráčov nevadí

Postupne sa začína reklama presadzovať aj prostredníctvom videohier. Pre niekoho môže ísť takmer o infarktovú situáciu, zemiak však napokon nie je až tak horúci, aby sme si ho so strachom v očiach pohadzovali v rukách. Podľa spoločnosti IGA Worldwide, ktorá sa rozhodla spraviť prieskum medzi hráčmi, až 82 % hráčov prehlásilo, že im reklamy v hrách vôbec nevadia, pokým výrazne nezasahujú do hry samotnej. Viac než polovica (61 %) by akceptovala reklamu v priebehu nahrávania alebo na miestach, ktoré neprerušujú hranie.

S niekoľkými pokusmi sa už stretli a zdá sa, že jedným z riešení je cesta, na ktorú sa vybrala spoločnosť Ubisoft. Svoje niektoré staršie projekty ponúkla hráčom zdarma, pričom boli doplnené o in-game reklamu. Pre niektorých môže ísť o neprijateľnú vec. V tom prípade majú k dispozícii hru bez akéhokoľvek rušenia za plnú cenu. V prípade hier, ktoré sú k dispozícii zdarma, by žiadna in-game reklama nemala nikomu vadiť z logického princípu: je to zadarmo, nikto nikoho nenúti zaobstarať si práve túto verziu. Podobne sa chce uviesť aj Electronic Arts, ktoré do niektorých svojich titulov (napríklad Battlefield: Heroes) chce okrem reklamy priniesť aj systém mikroplatieb.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Výsledkom ankety je však jednoznačné áno reklame, pretože drvivá väčšina hráčov si uvedomuje, že práve výskyt neagresívnej reklamy výrazne zníži cenu samotných hier. A to je neodškriepiteľný fakt, proti ktorému je náročné oponovať. Najlepšia cesta však vedie cez spoty pri nahrávaní, reklamných banerov pri hraní a podobne. Aký je váš názor na túto tematiku?

Zdroj: Blues News 

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Mesiac.

Japonská ispace stratila kontakt so sondou stratila necelé dve minúty pred pristátím na Mesiaci.


TASR
Ľudia so závažnými a dlhotrvajúcimi ochoreniami, by mali mať zapísané informácie o svojom zdravotnom stave. Pomôcť im môže aj predinštalovaná funkcia v smartfóne.

Záchranári si zistia zdravotné údaje.


7
Vizualizácia zrážky Mliečnej cesty s galaxiou Andromeda.

Milkomeda nie je samozrejmosť.


10
Logá spoločností Instragram, Facebook, WhatsApp a Meta.

Spoločnosť nahradí štátne dotácie, ktoré udržiavali prevádzku elektrárne Clinton Clean Energy Center.


SITA

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 17 124
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 620
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 556
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 581
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 960
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 767
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 2 701
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 552
SkryťZatvoriť reklamu