Štyridsaťdva percent návštevníkov prezerá ponuku internetových obchodov počas pracovných dní od desiatej do pätnástej hodiny a nákupy realizujú najmä v pondelok a v piatok popoludní. Pohlavie nehrá významnú rolu, 45 percent klientov tvoria ženy. Najviac obľubujú nakupovanie cez internet ľudia od 25 do 35 rokov, 35 percent z nich býva v Bratislavskom kraji.
Slováci radi využívajú možnosť porovnania cien tovaru v internetových obchodoch. Spotrebitelia najviac porovnávali ceny digitálnych zrkadloviek, LCD televízorov, mobilných telefónov, notebookov a GPS navigácií. Okrem toho ich pred nákupom zaujíma možnosť osobného odberu tovaru, informácia o dostupnosti tovaru a poskytované záruky. K najobľúbenejším internetovým obchodom patria podľa prieskumu Pixmania.com, Obchodny-dom.sk, Martinus.sk a Interstore.sk.
Agentúru SITA informoval konateľ spoločnosti Pricemania.sk Michal Král.