Spotrebitelia vraj stratili prehľad o technických parametroch a neprehľadné modelové značenia im v tom vôbec nepomáhajú.
I to je dôvod, prečo sa odteraz budú musieť technici značky Fujitsu Siemens podriadiť dizajnérom. Dizajnové procesy vstupujú do všetkých výrobných fáz, aby bol výsledok pre koncového zákazníka čo najatraktívnejší a najpresvedčivejší. Kvalita a technická prepracovanosť však novou politikou firmy utrpieť nemajú.
Produkty, ktoré boli vyvinuté v rámci nového prevádzkového programu, sa pomaly dostávajú na pulty predajní. Prvým z nich je notebookový rad Amilo 3000, ktorý zastupuje tretiu generáciu notebookov z dielní výrobcu. Dizajnéri vsadili na ostrý kontrast čiernej a bielej doplnený o funkčnú prepracovanosť. Novinkou je malý obdĺžnikový Graphic Booster, ktorý dodáva potrebný výpočtový výkon pre mobilné grafické stanice. Príkladom je Amilo Sa 3650.
Autor: mg