Epizódne spracovanie hier je ešte stále v plienkach a ak sa pozrieme napríklad na nie príliš podarený epizodický Sin(vyšla prvá a žiaľ zároveň i posledná epizóda), alebo dnes už zabudnuté Bone(2 epizódy) či neskutočne dlho vyvíjané epizódy k druhému Half-Life, vyjde nám, že ono to v hrách fungovať nemusí. Skôr to však vyzerá tak, že to niektorí tvorcovia nepremysleli a nerozvážne si vzali do úst príliš veľké sústo. Potvrdzuje to adventúrka Sam & Max , ktorá si začiatkom budúceho roku odkrúti už tretiu sériu! Po prvej, šesťdielnej sezóne vyšla v tento rok druhá, obsahujúca o jeden diel menej, no stále to bolo v mesačných intervaloch, takže hráči nemuseli dlho čakať na pokračovanie. Príbehy dvoch šialených detektívov (pes a zajac) ako jednotlivé časti nemuseli hráčov osloviť: išlo o krátke dobrodružstvá, odohrávajúce sa až na zopár výnimiek v rovnakých lokáciach. Avšak za malý peniaz. Ak ste si zakúpili celú sezónu, nevyšlo vás to draho a mali ste v rukách nadpriemerne dlhú a zábavnú adventúru. Toto je zrejme to správne riešenie, uvidíme, či sa po tejto ceste vydajú aj ostatní vývojári. Že to funguje, potvrdzujú tvorcovia, ktorí plánujú na leto vydať prvú sezónu na Nintendo Wii a chceli by expandovať aj na Xbox 360 (sťahovateľný obsah cez XBLA) a Playstation 3 (PS Network). A vcelku efektívne sa zamedzí aj pirátstvu.