Bethesda Softworks (zrejme netreba pripomínať, na ktorom ambicióznom projekte nám to chlapci a dievčatá poctivo makajú... keby aj áno, tak vám dáme link na tú hru, ale v tom prípade sa skúste prebrať, pretože ste niečo prespali... a zrejme už kvôli tejto dlhej zátvorke ani netušíte, čo bolo na začiatku textu, takže je to úplne jedno... a čo teraz...)... tak znovu. Bethesda Softworks (zrejme netreba... ehm) sa dohodla s vývojármi zo Splash Damage (zrejme netreba pripomínať, že nám chlapci a dievčatá z tejto firmy dali Enemy Territory: Quake Wars alebo staršie Wolfenstein: Enemy Territory) a budú pracovať na nových projektoch (zrejme netreba pripomínať, že žiadny nebol ohlásený, na to je ešte času dosť). Dá sa však predpokladať, že Splash Damage pomôže Bethesde s vývojom jedného tajomného projektu (zrejme netreba pripomínať, že ho rozoberáme v prvej zátvorke). Vlatko Antonov (zrejme netreba pripomínať, že ide o prezidenta Bethesdy) povedal, že je veľmi potešený, že sa im podarilo túto dohodu uskutočniť, pretože v Splash Damage pracujú ambiciózni a talentovaní vývojári (zrejme netreba pripomínať, že tej chvály tam bolo viac, ale koho by to bavilo čítať). Tak veríme, že tento vzťah bude mať svetlú budúcnosť a partneri nám dajú mnoho urastených dietok. Zrejme netreba pripomínať, že v piatok sa aj totálne krátka novinka jednou vetou dá natiahnuť infantilnými kecami. Zrejme netreba pripomínať, že nám to môžete pripomenúť v diskusii a otrieskať o hlavu, ale zároveň zrejme netreba pripomínať, že to bude mať nulový účinok. A aby sa nezabudlo: Bethesda sa dohodla so Splash Damage na spolupráci.