Microsoft chce byť svetovou jednotkou on-line reklamy

Spoločnosť Microsoft sa chce v blízkej budúcnosti zamerať najmä na segment on-line reklamy. Na stredajšom diskusnom fóre Hospodárskych novín HN Club, to povedal prezident a výkonný riaditeľ Microsoft Corporation Steve Ballmer.

BRATISLAVA 21. mája (SITA) - Ako pokračoval, Microsoft bude pokračovať v investíciách do nových možností a inovácií a ako príklad uviedol selektívnu reklamu zameranú na skutočné potreby spotrebiteľov. Ballmer prezentoval názor, že internetová forma reklamy bude v horizonte desiatich rokov predávať väčší objem reklamy, ako dnešné printové médiá. V súvislosti s tým vysvetlil aj zámer kúpy, alebo partnerstva so spoločnosťou Yahoo. Dôvodom je podľa neho stav, že dnes je Microsoft a Yahoo dvojkou a trojkou internetovej reklamy, pričom spoločnosť chce na tomto poli poraziť svojho najväčšieho konkurenta - spoločnosť Google.

Vo svojom úvodnom príhovore HN Clubu Ballmer povedal, že najbližších 10 rokov bude dôležitejších, ako posledných 10 rokov, pričom najvýraznejšie sa zmení práve svet informačných technológií, médií a telekomunikácií. V súvislosti s tým prezentoval svoje tvrdenie, že za desať rokov už nebudú printové noviny, ale dôraz médií bude zameraný na internet. Ako príklad uviedol, že novinári v súčasnosti už potrebujú k svojej práci nielen text, ale tiež video a hlas, čo printové médiá neumožňujú. V horizonte piatich rokov vidí Ballmer ako najväčších konkurentov Microsoftu v jednotlivých segmentoch podnikania spoločnosti IBM, Oracle, Google a Apple. Ballmer tiež vidí obrovský potenciál v oblasti voľne šíriteľného softvéru, ako Linux a Open Office.

Vláda nielen na Slovensku, ale vo všeobecnosti, má podľa Ballmera svojím neformálnym vplyvom podporovať šírenie technológií v podnikoch. Najväčšiu úlohu má však podľa neho vo vzdelávacom procese. Na záver stretnutia Ballmer hovoril o informačných technológiách, ktoré chápe ako nástroj na podporu ľudskej kreativity a komunikácie. Do protikladu s názorom, že ľudia vplyvom informačných technológií strácajú prácu, postavil postoj, koľko pracovných miest oblasť informačných technológií vytvára.

Prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Microsoft Corporation Steve Ballmer v stredu podpísal dohody so Slovenskom, ktoré majú prispieť k informatizácii krajiny. Za prítomnosti podpredsedu vlády Dušana Čaploviča podpísal Ballmer spolu s ministrom financií Jánom Počiatkom Government Security Program (GSP), s vedúcim služobného úradu ministerstva školstva Františkom Schlosserom podpísal Memorandum o porozumení a podpore programu Partneri vo vzdelávaní. GSP je globálnou iniciatívou spoločnosti Microsoft, ktorá národným vládam a nadnárodným organizáciám poskytuje prístupové práva k zdrojovým kódom aktuálnych verzií programov, beta verziám a servisným balíkom systémov Windows, Windows Server a Microsoft Office. V rámci iniciatívy Partneri vo vzdelávaní sa na Slovensku realizovali a budú realizovať programy na podporu zavádzania inovácií do vzdelávania.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zdanenie bitcoinu, menej výhodné sporenie. Čo chystá Kažimír

Zdania obchody, keď spotrebiteľ platí za tovar kryptomenami a stavebné sporenie bude ešte menej výhodné.

SVET

Vražda v Kosove ako rozbuška, Srbsko môže stratiť viac

Zabitie politika zo srbskej menšiny môže oddialiť zbližovanie Srbska s Úniou.

SVET

Babiš nedostal dôveru, vládnuť môže roky. Čo čaká Česko?

Český premiér vedel, že hlasovanie o dôvere prehrá.

ŠPORT

Mal smolu i spor s Vůjtkom. Pôjde Nagy na olympiádu?

V mužstve majú byť hráči, ktorí vedia ubrániť oslabenia.

Neprehliadnite tiež

Ryba si vie vďaka génom zahojiť chrbticu. Aj ľudia ich majú

Ľudia a ryby z radu mihuľotvarých mali pred miliónmi rokov spoločného predka.

Čierna diera si dvakrát grgla. Potvrdili, že čierne diery oddychujú

Vzdialená galaxia pomaly požiera svojho vesmírneho suseda.

Vypočujte si pieseň z Hviezdnych vojen zahranú ceruzkou

Matematická rovnica znie ako chytľavá pieseň zo Star Wars.

Tajomstvo kreativity: Čo hovorí veda

Poučenie, ktoré so sebou prináša veda napovedá aj to, ako dosiahnuť vytúženú budúcnosť.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  3. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  5. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  6. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  7. Kam do tepla v januári?
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  9. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru?
  1. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  2. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  3. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  4. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  5. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  6. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur
  7. Denník SME oslavuje 25 rokov rekordným počtom predplatiteľov
  8. Najinzerovanejšie zánovné auto roku 2017? Mnohých to prekvapí
  9. Stavebná fakulta STU pozýva na Deň otvorených dverí!
  10. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  1. Iba dnes: Narodeninové predplatné SME.sk za 25 eur 16 100
  2. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 8 915
  3. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 433
  4. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 2 954
  5. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 2 371
  6. Kam do tepla v januári? 2 325
  7. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 320
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 055
  9. Divoký Island: cesta ostrovom ľadu a ohňa 1 219
  10. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate 1 203