SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Microsoft chce byť svetovou jednotkou on-line reklamy

Spoločnosť Microsoft sa chce v blízkej budúcnosti zamerať najmä na segment on-line reklamy. Na stredajšom diskusnom fóre Hospodárskych novín HN Club, to povedal prezident a výkonný riaditeľ Microsoft Corporation Steve Ballmer.

BRATISLAVA 21. mája (SITA) - Ako pokračoval, Microsoft bude pokračovať v investíciách do nových možností a inovácií a ako príklad uviedol selektívnu reklamu zameranú na skutočné potreby spotrebiteľov. Ballmer prezentoval názor, že internetová forma reklamy bude v horizonte desiatich rokov predávať väčší objem reklamy, ako dnešné printové médiá. V súvislosti s tým vysvetlil aj zámer kúpy, alebo partnerstva so spoločnosťou Yahoo. Dôvodom je podľa neho stav, že dnes je Microsoft a Yahoo dvojkou a trojkou internetovej reklamy, pričom spoločnosť chce na tomto poli poraziť svojho najväčšieho konkurenta - spoločnosť Google.

Skryť Vypnúť reklamu

Vo svojom úvodnom príhovore HN Clubu Ballmer povedal, že najbližších 10 rokov bude dôležitejších, ako posledných 10 rokov, pričom najvýraznejšie sa zmení práve svet informačných technológií, médií a telekomunikácií. V súvislosti s tým prezentoval svoje tvrdenie, že za desať rokov už nebudú printové noviny, ale dôraz médií bude zameraný na internet. Ako príklad uviedol, že novinári v súčasnosti už potrebujú k svojej práci nielen text, ale tiež video a hlas, čo printové médiá neumožňujú. V horizonte piatich rokov vidí Ballmer ako najväčších konkurentov Microsoftu v jednotlivých segmentoch podnikania spoločnosti IBM, Oracle, Google a Apple. Ballmer tiež vidí obrovský potenciál v oblasti voľne šíriteľného softvéru, ako Linux a Open Office.

Vláda nielen na Slovensku, ale vo všeobecnosti, má podľa Ballmera svojím neformálnym vplyvom podporovať šírenie technológií v podnikoch. Najväčšiu úlohu má však podľa neho vo vzdelávacom procese. Na záver stretnutia Ballmer hovoril o informačných technológiách, ktoré chápe ako nástroj na podporu ľudskej kreativity a komunikácie. Do protikladu s názorom, že ľudia vplyvom informačných technológií strácajú prácu, postavil postoj, koľko pracovných miest oblasť informačných technológií vytvára.

Skryť Vypnúť reklamu

Prezident a výkonný riaditeľ spoločnosti Microsoft Corporation Steve Ballmer v stredu podpísal dohody so Slovenskom, ktoré majú prispieť k informatizácii krajiny. Za prítomnosti podpredsedu vlády Dušana Čaploviča podpísal Ballmer spolu s ministrom financií Jánom Počiatkom Government Security Program (GSP), s vedúcim služobného úradu ministerstva školstva Františkom Schlosserom podpísal Memorandum o porozumení a podpore programu Partneri vo vzdelávaní. GSP je globálnou iniciatívou spoločnosti Microsoft, ktorá národným vládam a nadnárodným organizáciám poskytuje prístupové práva k zdrojovým kódom aktuálnych verzií programov, beta verziám a servisným balíkom systémov Windows, Windows Server a Microsoft Office. V rámci iniciatívy Partneri vo vzdelávaní sa na Slovensku realizovali a budú realizovať programy na podporu zavádzania inovácií do vzdelávania.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Kedy sa dostanete na rad? Zverejnili podrobnosti očkovacej stratégie

Mladší ako 45 rokov sa dostanú na rad ako poslední.

Očkovanie v UNLP.

Koronavírus: Pribudlo 2 484 nových prípadov. Potvrdili aj ďalších sto úmrtí na covid (minúta po minúte)

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 228-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 3 737 obetí. Na Slovensku prebieha plošné testovanie.

Ilustračné foto.

Vlhovej brat: Aj v lyžovaní je politika. Každý chce s nami vybabrať

Vlha hovorí, prečo posledné preteky nedopadli podľa očakávaní.

Petra Vlhová, Boris Vlha
Nemecká kancelárka Angela Merkelová.

Neprehliadnite tiež

Podcast Zoom

Zoom: Vedci objavili nový druh hviezdy

Týždenný podcast o novinkách z vedy.

Vedátorský podcast

Prečo sa magnetické pole Zeme hýbe a ako sa udrží mucha na stene?

Od muchy na stene až po kvantovú nadvládu a gravitačné vlny, Vedátorský podcast odpovedal na otázky poslucháčov.

Ilustračná foto
Podcast Klik

Klik: Ako vás na internete sledujú a čo s tým robiť

Čo všetko sa o vás môžu na internete dozvedieť.

Podcast Klik.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 185
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 521
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 537
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 218
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 011
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 721
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 567
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 417
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 412
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 307