Postupne sa odhaľuje, že mnohé herné hity nebežia v režime HD režime (720p = rozlíšenie 1280*720 bodov), ale v mierne poddimenzovanom. S rovnakým problémom si potykala aj pomerne dlhú dobu pripravovaná (a zároveň aj odkladaná) akčná hra Haze, ktorá využíva na svoj beh nižšie rozlíšenie 576p (=1024*579). K tejto problematike sa vyjadril hlavný dizajnér tohto projektu, Derek Littlewood: „Sústreďujeme sa radšej na plynulú grafiku ako rozlíšenie. Ja osobne to haló okolo HD nechápem a je mi to jedno. Pokým hra vyzerá dobre, beží bez sekania, je to pre mňa omnoho dôležitejšie ako vyššie rozlíšenie“. V poslednej vete má Derek pravdu, niektoré náreky hráčov, že to nebeží v „HáDé“ sú niekedy až vtipné, pretože tých zopár bodov navyše je v prípade kvalitného spracovanie náročné postrehnúť. Hlavne, nech to nevezme príliš vážne niekto z vedenia vývojárov Radicalu, aby nedal hru tvorcom prerobiť do skutočného HD a tým by znovu predĺžil dátum vydania. Haze je v príprave už pomerne dlhú dobu, dostatočne sme vás o ňom informovali v previewa keby sa mal dátum vydania znovu posunúť, zrejme by to už bola zbytočná provokácia hráčov. Haze je zatiaľ exkluzívne pripravované pre Playstation 3 (23.máj), ostatné platformy (PC a Xbox 360) by sa mali dočkať neskôr, hoci oficiálne nebolo nič potvrdené. A len tak na záver: omnoho dôležitejšie ako dokonalá grafika je predsa hrateľnosť.