Medziročne narástli výnosy operátora podľa manažéra vzťahov s verejnosťou Orange Slovensko Petra Tótha o 3,1 %. "Najrýchlejšie rastúcou zložkou výnosov boli výnosy z národnej mobilnej dátovej prevádzky, ktoré sa medziročne zvýšili o takmer 27 %," uviedol Tóth.
Na základe na Slovensku používanej metodiky Orange evidoval k 31. marcu tohto roka takmer 3,185 mil. aktívnych zákazníkov, čo predstavuje medziročný nárast o 4,1 %. Z nich 1,8 milióna využívalo fakturované služby, pričom medziročný nárast v tomto segmente dosiahol 13 %. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) v prvom štvrťroku 2008 pritom dosiahol 657,6 Sk a bol o 3,7 % nižší ako v rovnakom období pred rokom. Viac ako 320 tis. zákazníkov Orangeu má zriadený prístup k širokopásmovému mobilnému internetu, z nich viac ako 77 tis. využívalo koncom marca Mobilný Orange Internet.
Podľa v stredu zverejnenej finančnej správy skupiny France Télécom však vykázal Orange Slovensko ku koncu marca 2,863 mil. zákazníkov. "Rozdiel v metodikách spočíva v spôsobe stanovenia počtu zákazníkov predplatených služieb, pričom metodika skupiny France Télécom je tradične prísnejšia. V zmysle metodiky skupiny France Télécom sa za aktívneho zákazníka predplatenej služby považujú zákazníci, ktorí na svojej SIM karte za ostatné tri mesiace uskutočnili najmenej jednu aktívnu operáciu," uviedol Tóth.
Balík 100 % akcií spoločnosti Orange Slovensko vlastní spoločnosť France Télécom prostredníctvom spoločnosti Wirefree Services Nederland BV. Skupina France Télécom je v súčasnosti najväčším poskytovateľom širokopásmového internetu a hlasu cez internet v Európe. Zároveň je druhým najväčším poskytovateľom televízie cez internet na svete. Spoločnosť Orange Slovensko dosiahla v minulom roku výnosy vo výške 25,11 mld. Sk a celkovo evidovala k 31. decembru minulého roka 3,194 mil. zákazníkov.