Bratislava 5. mája (TASR) -
"Predaj na internete stále dynamicky rastie, za prvé štyri mesiace sme zaznamenali viac ako 100-% medziročný nárast počtu objednávok," informuje Ladislav Csukás, riaditeľ spoločnosti Internet Mall Slovakia, ktorá obchody MALL.sk prevádzkuje. "Zákaznícke zvyklosti sa postupne menia, nákupná špička sa z poludňajších hodín posúva na obdobie medzi 19. až 21. hodinou. V roku 2006 sme vo večerných hodinách prijali zhruba 10 % objednávok, v súčasnosti je to viac ako trojnásobok," dodáva Csukás.
Najpopulárnejším dňom pre večerné nákupy je jednoznačne nedeľa, nákupy po 19. hodine často predstavujú vyše 50 % obratu za daný deň. Najviac sa vo večerných hodinách nakupuje elektronika, notebooky, digitálne fotoaparáty a hobby potreby pre dom a záhradu. "Dá sa z toho usudzovať, že večerné nákupy viac preferujú muži," uzatvára Csukás.
Spoločnosť MALL.sk je expertnou internetovou nákupnou galériou, ktorá je prevádzkovaná spoločnosťou Internet Mall Slovakia, s.r.o., a na adrese MALL.sk združuje pod jednou strechou 10 špecializovaných obchodov. Spoločnosť na Slovensku prevádzkuje dve kamenné pobočky, v zahraničí pôsobí v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a Nemecku.