SME

Trailer presvedčí viac hráčov ako hrateľné demo

Vcelku zaujímavú štúdiu priniesla EEDAR, týkajúcu sa hier. Podľa výskumu totiž hráči dajú omnoho viac na trailer, prípadne reklamu ako na hrateľnú demoverziu. Podľa nich sa rozhodne viac percent hráčov pri kúpe sledovaním ukážky, než skutočným hraním. Vysvetliť sa to dá dvomi spôsobmi. Herné spoločnosti, hlavne vydavatelia, sa totiž snažia prezentovaný titul čo najlepšie ukázať hráčom, a práve video v akejkoľvek forme môže prilákať. Naopak hrateľná demoverzia už prechádza do samotného hrania, ktoré ukazuje vždy len kúsok (pričom nemusí ísť nutne o začiatok hry) a hráči si tým pokazia zážitok, pretože odhalia niektoré fragmenty hrateľnosti či príbehu dopredu. Tento prieskum sa robil na konzolách Xbox 360 a Playstation 3. Preto sa najlepšou kombináciou zdá byť záverečné prezentovanie titulu v čo najlepšom svetle a po vydaní samotnej hry uviesť aj hrateľnú demoverziu pre nerozhodnutých hráčov. Podobne to napríklad funguje vo filmovom priemysle, kde trailer na film často donúti diváka kúpiť si lístok na ten ktorý film, pričom v ukážke sa môže nachádzať vždy len to najlepšie.

Zdroj: Kotaku 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 953
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 512
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 462
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 406
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 3 595
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 896
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 653
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 217
SkryťZatvoriť reklamu