Trailer presvedčí viac hráčov ako hrateľné demo

Vcelku zaujímavú štúdiu priniesla EEDAR, týkajúcu sa hier. Podľa výskumu totiž hráči dajú omnoho viac na trailer, prípadne reklamu ako na hrateľnú demoverziu. Podľa nich sa rozhodne viac percent hráčov pri kúpe sledovaním ukážky, než skutočným hraním. Vysvetliť sa to dá dvomi spôsobmi. Herné spoločnosti, hlavne vydavatelia, sa totiž snažia prezentovaný titul čo najlepšie ukázať hráčom, a práve video v akejkoľvek forme môže prilákať. Naopak hrateľná demoverzia už prechádza do samotného hrania, ktoré ukazuje vždy len kúsok (pričom nemusí ísť nutne o začiatok hry) a hráči si tým pokazia zážitok, pretože odhalia niektoré fragmenty hrateľnosti či príbehu dopredu. Tento prieskum sa robil na konzolách Xbox 360 a Playstation 3. Preto sa najlepšou kombináciou zdá byť záverečné prezentovanie titulu v čo najlepšom svetle a po vydaní samotnej hry uviesť aj hrateľnú demoverziu pre nerozhodnutých hráčov. Podobne to napríklad funguje vo filmovom priemysle, kde trailer na film často donúti diváka kúpiť si lístok na ten ktorý film, pričom v ukážke sa môže nachádzať vždy len to najlepšie.

Zdroj: Kotaku 

Článok pokračuje pod video reklamou

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Inzercia - Tlačové správy

  1. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  2. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  4. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  9. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu!
  1. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  2. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  8. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí
  9. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  10. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 24 449
  2. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 18 135
  3. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 16 888
  4. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 12 335
  5. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 8 978
  6. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 4 024
  7. Ulovte si last minute dovolenku so zľavou do 70% 3 716
  8. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 3 233
  9. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 2 721
  10. Volkswagen Golf GTI TCR naživo na Slovakia Ringu! 2 038