Trailer presvedčí viac hráčov ako hrateľné demo

Vcelku zaujímavú štúdiu priniesla EEDAR, týkajúcu sa hier. Podľa výskumu totiž hráči dajú omnoho viac na trailer, prípadne reklamu ako na hrateľnú demoverziu. Podľa nich sa rozhodne viac percent hráčov pri kúpe sledovaním ukážky, než skutočným hraním. Vysvetliť sa to dá dvomi spôsobmi. Herné spoločnosti, hlavne vydavatelia, sa totiž snažia prezentovaný titul čo najlepšie ukázať hráčom, a práve video v akejkoľvek forme môže prilákať. Naopak hrateľná demoverzia už prechádza do samotného hrania, ktoré ukazuje vždy len kúsok (pričom nemusí ísť nutne o začiatok hry) a hráči si tým pokazia zážitok, pretože odhalia niektoré fragmenty hrateľnosti či príbehu dopredu. Tento prieskum sa robil na konzolách Xbox 360 a Playstation 3. Preto sa najlepšou kombináciou zdá byť záverečné prezentovanie titulu v čo najlepšom svetle a po vydaní samotnej hry uviesť aj hrateľnú demoverziu pre nerozhodnutých hráčov. Podobne to napríklad funguje vo filmovom priemysle, kde trailer na film často donúti diváka kúpiť si lístok na ten ktorý film, pričom v ukážke sa môže nachádzať vždy len to najlepšie.

Zdroj: Kotaku 

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Zástupca firmy, ktorej zadržali 112 kamiónov: Hľadáte problém tam, kde nie je

Belgické úrady podozrievajú firmu North Sea Express, že vykorisťuje vodičov.

KOMENTÁRE

Môže byť Harabin škodcom?

Aj v pozícii radového sudcu vyzerá Harabin na nebezpečného škodcu.

KOMENTÁRE

Slovensko ničí lowcostová mentalita. Kedy s tým niečo urobíme?

Atmosféra nedôstojnosti nás ničí.

Neprehliadnite tiež

Zlyhávajúcemu srdcu môže s pumpovaním krvi pomôcť robot

Pokusy prebehli na tlčúcich srdciach prasiat.

Na Zemi strácame tmavú noc. Svetelný smog je stále jasnejší

Umelé svetlo je každým rokom jasnejšie a rozšírenejšie.

OBJEKTÍV

Aj veľryby majú svoj peeling. Používajú skaly na morskom dne

Morských biológov zaujala zvláštna škvrnitá pokožka jednej veľryby.

Facebook ukáže užívateľom, či sledovali ruskú propagandu

Sociálna sieť najíma viac posudzovateľov reklamy.

Počítače čítajú maliarsky rukopis, odlíšia originál od repliky

Počítačová analýza môže identifikovať neznáme diela, rozumie jednotlivým ťahom štetca.

Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  4. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  5. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  7. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  8. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  9. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  10. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások
  1. Exkurzia študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  2. Prichádza Black Friday, jazdenku môžete mať so zľavou 2000 eur
  3. 4 rady pre deti a dospelých, ako sa starať o pokožku
  4. Výstava Podoby lásky zobrazí skutočné osudy konkrétnych žien
  5. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek
  6. Všetky okresy svojimi pobočkami pokrývajú len tri banky
  7. Ochráňte pred zlodejmi celé vozidlo vďaka VAM Akustik
  8. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba
  9. Nová michalovská nemocnica otvorí brány: toto musíte vidieť!
  10. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky
  1. Vyrábajú v malom, no presadili sa. Sessler a Farmárske lupienky 15 979
  2. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 8 559
  3. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€ 4 592
  4. Stavba domu na kľúč – úspora času aj financií 3 901
  5. Ako sa zbaviť chladnej podlahy 3 086
  6. Tohtoročné trhy pred Auparkom bude otvárať Vidiek 1 920
  7. V tomto roku si už konečne užijem Vianoce bez vrások 1 840
  8. Online analýza spotreby elektriny vám pomôže ušetriť 1 822
  9. Čerešne - miesto, kde môžete žiť podľa seba 1 695
  10. Moskva alebo Petrohrad? 1 324