Vcelku zaujímavú štúdiu priniesla EEDAR, týkajúcu sa hier. Podľa výskumu totiž hráči dajú omnoho viac na trailer, prípadne reklamu ako na hrateľnú demoverziu. Podľa nich sa rozhodne viac percent hráčov pri kúpe sledovaním ukážky, než skutočným hraním. Vysvetliť sa to dá dvomi spôsobmi. Herné spoločnosti, hlavne vydavatelia, sa totiž snažia prezentovaný titul čo najlepšie ukázať hráčom, a práve video v akejkoľvek forme môže prilákať. Naopak hrateľná demoverzia už prechádza do samotného hrania, ktoré ukazuje vždy len kúsok (pričom nemusí ísť nutne o začiatok hry) a hráči si tým pokazia zážitok, pretože odhalia niektoré fragmenty hrateľnosti či príbehu dopredu. Tento prieskum sa robil na konzolách Xbox 360 a Playstation 3. Preto sa najlepšou kombináciou zdá byť záverečné prezentovanie titulu v čo najlepšom svetle a po vydaní samotnej hry uviesť aj hrateľnú demoverziu pre nerozhodnutých hráčov. Podobne to napríklad funguje vo filmovom priemysle, kde trailer na film často donúti diváka kúpiť si lístok na ten ktorý film, pričom v ukážke sa môže nachádzať vždy len to najlepšie.