SME

Za zaujímavú reklamu v mobile by Česi výhody nepožadovali

Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 percent českých spotrebiteľov.

PRAHA, BRATISLAVA. Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 % českých spotrebiteľov. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Vodafone Czech Republic a agentúry Millward Brown, ktorého sa v prvých dvoch mesiacoch tohto roku zúčastnilo 400 respondentov vo veku 20 až 40 rokov, pričom tí patrili k užívateľom služieb všetkých českých mobilných operátorov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý šiesty Čech by chcel, aby reklama, ktorá mu prichádza do mobilu, mala súvislosť s miestom, v ktorom sa práve pohybuje. Súvislosť takejto reklamy s bydliskom by ocenilo 63 % respondentov. Viac ako polovica ľudí, konkrétne 52 %, by chcelo najviac príjmať mobilnú reklamu na módu, 48 % s hudobnou a filmovou tematikou a 45 % reklamu ohľadne mobilných komunikácií. Čo sa týka druhu mobilnej reklamy, pre 77 % respondentov je najprijateľnejší model SMS správy odoslanej inzerentom.

SkryťVypnúť reklamu

Z on-line omnibusového prieskumu agentúry Mediaresearch, ktorý sa uskutočnil na vzorke 500 respondentov starších ako 15 rokov, a ktorého výsledky agentúra zverejnila v marci tohto roka vyplynulo, že takmer každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilného telefónu, väčšina z nich však iba výmenou za určité výhody od operátora. Približne tretina populácie pritom zatiaľ reklamu v mobilných telefónoch rozhodne odmieta.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Letecký pohľad na rafinériu Slovnaft.

Slovnaft má vraj chyby v hodnotiacej správe.


4
Marco Rubio na návšteve Paríža.

Rubio a Vance vyslali protichodné signály.


2
Mariana Čengel-Solčanská. (Zdroj: ARCHÍV M.Č.S.)

Posolstvo Veľkej noci je radikálne: nezomrieť znamená nezmeniť sa.


5
Ľudová manifestácia na Sofijskom námestí v Kyjeve v marci 1917 počas Februárovej revolúcie. Jednou z požiadaviek bolo presadenie širokej autonómie pre Ukrajinu.

Vznik Ukrajinskej SSR a úloha ukrajinského národného komunizmu.


Anastasiia Luzhanytsia a 1 ďalší 5

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 997
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 6 717
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 936
  4. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 3 695
  5. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 148
  6. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 115
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 567
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 158
SkryťZatvoriť reklamu