SME

Za zaujímavú reklamu v mobile by Česi výhody nepožadovali

Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 percent českých spotrebiteľov.

PRAHA, BRATISLAVA. Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 % českých spotrebiteľov. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Vodafone Czech Republic a agentúry Millward Brown, ktorého sa v prvých dvoch mesiacoch tohto roku zúčastnilo 400 respondentov vo veku 20 až 40 rokov, pričom tí patrili k užívateľom služieb všetkých českých mobilných operátorov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý šiesty Čech by chcel, aby reklama, ktorá mu prichádza do mobilu, mala súvislosť s miestom, v ktorom sa práve pohybuje. Súvislosť takejto reklamy s bydliskom by ocenilo 63 % respondentov. Viac ako polovica ľudí, konkrétne 52 %, by chcelo najviac príjmať mobilnú reklamu na módu, 48 % s hudobnou a filmovou tematikou a 45 % reklamu ohľadne mobilných komunikácií. Čo sa týka druhu mobilnej reklamy, pre 77 % respondentov je najprijateľnejší model SMS správy odoslanej inzerentom.

SkryťVypnúť reklamu

Z on-line omnibusového prieskumu agentúry Mediaresearch, ktorý sa uskutočnil na vzorke 500 respondentov starších ako 15 rokov, a ktorého výsledky agentúra zverejnila v marci tohto roka vyplynulo, že takmer každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilného telefónu, väčšina z nich však iba výmenou za určité výhody od operátora. Približne tretina populácie pritom zatiaľ reklamu v mobilných telefónoch rozhodne odmieta.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Ako keby riadili krajinu s konsolidovanými verejnými financiami.

Ako neznižovať počet úradníkov.


Ruská raketová paľba na mesto Černihiv si vyžiadala už 18 mŕtvych

Zelenskyj nalieha na Západ, aby poskytol rakety pre systémy Patriot a Iris-T.


a 1 ďalší
Možno ministerka zdravotníctva Zuzana Dolinková bude vedieť, čo je to superpotrat.

O Robertovi Ficovi si treba pamätať, že z neho slová nevypadávajú náhodne.


Matej Ovčiarka je už novým šéfom sekcie plánu obnovy na ministerstve zdravotníctva.

Ovčiarka šéfuje plánu obnovy na ministerstve zdravotníctva od stredy.


Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  2. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  3. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  4. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  5. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  6. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  7. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  8. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 839
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 515
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 4 989
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 734
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 138
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 901
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 378
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 1 960
SkryťZatvoriť reklamu