SME

Za zaujímavú reklamu v mobile by Česi výhody nepožadovali

Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 percent českých spotrebiteľov.

PRAHA, BRATISLAVA. Za mobilnú reklamu, ktorá odráža záujem zákazníkov, by žiadne výhody nepožadovalo približne 71 % českých spotrebiteľov. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Vodafone Czech Republic a agentúry Millward Brown, ktorého sa v prvých dvoch mesiacoch tohto roku zúčastnilo 400 respondentov vo veku 20 až 40 rokov, pričom tí patrili k užívateľom služieb všetkých českých mobilných operátorov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý šiesty Čech by chcel, aby reklama, ktorá mu prichádza do mobilu, mala súvislosť s miestom, v ktorom sa práve pohybuje. Súvislosť takejto reklamy s bydliskom by ocenilo 63 % respondentov. Viac ako polovica ľudí, konkrétne 52 %, by chcelo najviac príjmať mobilnú reklamu na módu, 48 % s hudobnou a filmovou tematikou a 45 % reklamu ohľadne mobilných komunikácií. Čo sa týka druhu mobilnej reklamy, pre 77 % respondentov je najprijateľnejší model SMS správy odoslanej inzerentom.

SkryťVypnúť reklamu

Z on-line omnibusového prieskumu agentúry Mediaresearch, ktorý sa uskutočnil na vzorke 500 respondentov starších ako 15 rokov, a ktorého výsledky agentúra zverejnila v marci tohto roka vyplynulo, že takmer každý druhý Čech je ochotný prijímať reklamu do mobilného telefónu, väčšina z nich však iba výmenou za určité výhody od operátora. Približne tretina populácie pritom zatiaľ reklamu v mobilných telefónoch rozhodne odmieta.

Česká republika

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 14 850
  2. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 766
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 943
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 528
  5. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 108
  6. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 709
  7. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 3 367
  8. Plátené tašky a opakované použitie 3 189
SkryťZatvoriť reklamu