SME

Activision: Take Two by sme nechceli kúpiť

CEO spoločnosti Activision Blizzard, Bobby Kottick, sa vyjadril k nedávnej snahe Electronic Arts, ktoré chcelo odkúpiť Take Two Interactive za dve miliardy dolárov. Po nedávnej akvizícii Activisionu a Vivendi – výsledkom je práve spoločnosť Activision Blizzard, vznikla konkurencia pre dovtedy jednotku na hernom trhu, Electronic Arts, a tak sa aj tento gigant rozhodol dostať pod svoje krídla veľké zviera. Vieme, že neúspešne a všetkému nasadil korunu Kottick, ktorý prehlásil, že oni o Take Two nemali záujem, hoci premýšľali aj o tejto spoločnosti, no napokon vysvitlo, že nespĺňa ich základné požiadavky ako zaručená ziskovosť, dobrý manažment, kvalitné technológie a mnohomiliónové predaje titulov. To sú trochu prisilné slova, pretože Take Two rozhodne nepatrí medzi odpadlíkov herného trhu, avšak je pravdou, že okrem prichádzajúceho GTA 4 to bude zrejme jediný hit spoločnosti. Na Mafiu 2 sa v tento rok príliš nespoliehame, športové série musia trochu pridať, aj keď človek nikdy nevie. Kottick následne povedal, že pre EA to možno bude výhodná kúpa do budúcnosti (ak sa teda podarí tento obchod zrealizovať), pretože manažéri EA majú istotne cit pre správny výber, no pre Activision nešlo o vhodnú akvizíciu. Získaním Blizzardu pod svoje krídla sa niet čomu čudovať. Kottick taktiež prehlásil, že ide o najnadanejších vývojárov na celom hernom trhu, ktorí naslúchajú požiadavkám hráčov, komunikujú s nimi a vyslovene robia hry pre nich. Pôvodne totiž Activision chcel vytvoriť vlastné MMORPG, ktoré by konkurovalo fenomenálnemu World of Warcraft, avšak napokon zistili, že tento projekt bude nemožné realizovať a kvalite a úspechu sa ťažko Blizzardu vyrovnajú.

Zdroj: Firingsquad 

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 585
  2. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 249
  3. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 141
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 014
  5. Toto je Balkán? Roky prehliadané Albánsko prekvapuje 4 274
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 865
  7. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 200
  8. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 1 841
SkryťZatvoriť reklamu