Bez akéhokoľvek preháňania môžeme povedať, že Hellgate: London, dlhú dobu očakávané akčné RPG od bývalých tvorcov Diabla, Flagship Studios, nedopadlo úplne podľa našich predstáv. A ani podľa predstáv samotných vývojárov, čo v jednom z rozhovorov potvrdil aj šéf spoločnosti, Bill Roper, ktorý si je vedomý neúspechu a chýb, ktorých sa počas tvorby a vydania dopustili. V prvom rade sa mediálna masáž začala zrejme priskoro a mnoho hráčov bolo až neprirodzene natešených, verili v pokorenie vyššie spomínaného kráľa hack and slash žánru, no napokon sa to nestalo a sklamanie bolo o to cititeľnejšie. Keby okolo projektu nebol po dlhý čas taký veľký humbug, určite by bola prijatá vľúdnejšie. Ďalším problémom sa ukázalo byť nedostatočné testovanie, takže prvé verzie hry boli zamorené nepríjemnými chybami, ktoré museli byť následne odstraňované záplatami. Niekoľko mesiacov trvajúci betatest by to určite spravil, ale Flagship Studios si nemohli dovoliť hru znovu odkladať. Na druhú stranu sú chyby v tomto masívnom projekte, ktorý spája singleplayer a multiplayer v jeden veľký a konzistentný svet, postupne odstraňované a podľa Ropera v neustálom zlepšovaní nepoľavia, hoci to nijakým spôsobom neovplyvní hre udelené hodnotenia.