Vývoj hier pre viac platforiem je skutočnou výzvou a doposiaľ sa objavovali skôr ohlasy na horšiu prácu s neznámou architektúrou Playstationu 3, kvôli ktorej sa vývoj niektorých hier natiahol a pri rovnakom termíne vydania hry na každú platformu tak všetko vyústilo k odkladom. Grand Theft Auto 4 je toho príkladom, pretože tvorcovia mali menšie problémy práve s PS3 verziou. Spoločnosť LucasArts však na GDC oznámila, že do budúcnosti plánuje ako hlavnú platformu uprednostniť práve Playstation 3, pretože sa s ňou nepracuje až tak ťažko a časom sa ukazujú jej klady. Niektoré veci totiž bezproblémovo fungujú práve na systéme od Sony a konkurenčný Xbox 360 od Microsoftu mal problémy. Vývoj prichádzajúcej Star Wars hry s podtitulom Force Unleashed je podľa vývojárov dôkazom. Hoci sa vývoj pre X360 začal o niekoľko mesiacov skôr, pretože k PS3 jednoducho nemali tvorcovia dev-kity, prípadne ich bol nedostatok, karta sa začína postupne obracať. Komplikovaná architektúra si teda žiada len nejaký čas na jej bližšie spoznanie a stratégia LucasArtsu sa tak mení a ako primárnu platformu si spoločnosť zvolila práve PS3 a následne začne titul portovať a upravovať pre X360.