SME

Dáni kraľujú internetu

Dánsko je krajina s najväčšou internetovou penetráciou na svete. Z januárového prieskumu spoločnosti NetValue (www.netvalue.com), vyplýva, že na internet sa môže z domu pripojiť až 54 % Dánov. Dáni získali ešte jedno prvenstvo - najfrekventovanejšie využí

Dánsko je krajina s najväčšou internetovou penetráciou na svete. Z januárového prieskumu spoločnosti NetValue (www.netvalue.com ), vyplýva, že na internet sa môže z domu pripojiť až 54 % Dánov. Dáni získali ešte jedno prvenstvo - najfrekventovanejšie využívanie e-mailu. Severania si chytili prvé miesto spomedzi 12 krajín, ktoré boli do prieskumu zahrnuté. Na druhom mieste sa umiestnili USA s penetráciou 50,9 %, na treťom Singapur (47,4 %), nasledovali Taiwan (40 %) a Južná Kórea (37,3 %). S veľkým odstupom sa pod hranicou 18 % umiestnili Čína a Španielsko. Ešte nižšie je Francúzsko, Hongkong a Veľká Británia. NetValue sledovala aj pomer mužov a žien, ktorí surfujú po internete. Najväčší rozdiel dosiahlo Mexiko, kde muži predstavujú 66 % z celkového počtu Mexičanov pripojených na internet. Najväčšiu vyváženosť pohlaví na internete dosiahli USA, kde muži ovládajú" internet z 52 %. Každé z pohlaví vyhľadáva na internete niečo iné. Muži trávia väčšinu času na stránkach s automobilovým, športovým alebo pornografickým obsahom. Ženy zase browsujú" na stránkach o móde, kozmetike a prekvapivo často aj na stránkach s elektronickými pohľadnicami. Najnavštevovanejšími stránkami vo všetkých krajinách boli internetové portály. S výnimkou Číny a Nemecka vo všetkých krajinách dominovali lokálne portály Yahoo.com a msn.com. V mimowebových aktivitách, ktoré nesúvisia priamo so surfovaním na internete, vedú ázijské krajiny, kde sa internet veľmi využíva na prenos súborov, chatovanie, instant messaging a spravodajstvo. Až polovica internetovej populácie Južnej Kórey využíva internet na on-line hry.

SkryťVypnúť reklamu

Dátum: 17/04/2001
Zdroj: HN

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračná fotografia.

Skúmali 40-tisíc ľudí.


a 1 ďalší
Reálna tvar muža a jeho deformovaná tvár, tak ako ju videl pacient so vzácnou poruchou zrakového systému.

Viktor Sharrah si myslel, že sa zbláznil.


Ilustračná fotografia.

Vaše telo sa ochladzuje, nie zohrieva - a vy to necítite.


a 1 ďalší
Ilustračné foto.

Nález baktérie vedci označili za mimoriadne vzácny objav.


TASR

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 704
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 529
  3. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 16 245
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 756
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 005
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 9 864
  7. McDonald's reštaurácia Košice Jazero ukončuje svoju prevádzku 7 636
  8. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 567
SkryťZatvoriť reklamu