Midway oznámil, že počet zamestnancov v pobočke v Austine sa zredukoval. Rezignovala napríklad dvojica vysoko postavených pracovníkov a prednedávnom štúdio opustil aj šéf vývoja, Harvey Smith. Posledná hra týchto vývojárov, BlackSite: Area 51 , sa totiž až tak veľmi nepodarila, respektíve neprerazila na zahustenom vianočnom trhu. Harvey Smith priznal chyby a celý vývoj nazval „fucked up“ (uvádzame originálne znenie, aby niekto nenarážal na vulgárnosť médií). V podstate mal pravdu, povedal to po vydaní hry na PC a Xbox 360, no o niekoľko dní mala ísť do predaja verzia pre PS3, ktorej marketingovo rozhodne nepomohol. Prepúšťanie v Austine sa tak po neúspechu dalo čakať, vedenie Midway oznámilo, že išlo o rutinné prepúšťanie po nesplnených požiadavkách. Škoda, že sa nikde nehovorí, že bol vývoj príliš uponáhľaný, aby sa všetko stihlo na Vianoce.