
V roku 2006 použilo internetové stránky sociálnych sietí asi 39 percent Britov v porovnaní s 22 percentami obyvateľov Talianska, 17 percentami obyvateľov Francúzska a 12 percentami ľudí z Nemecka. V iných ako európskych krajinách je percento užívateľov ešte vyššie. Podľa správy navštevuje internetové sociálne siete 53 percent Kanaďanov, 34 percent obyvateľov Spojených štátov amerických a 32 percent obyvateľov Japonska.
Briti vedú vo frekvencii návštev, ako aj v dĺžke času, ktorý strávia na webových stránkach sociálnych sietí. Navštívia ich v priemere dvadsaťtrikrát za mesiac a za rovnaké obdobie pri nich strávia 5,3 hodiny. Podľa štúdie sú Británia a USA jedinými krajinami, v ktorých muži nevyužívajú internet viac ako ženy.
Štúdia Ofcomu porovnávala údaje o televízii, rozhlase a telekomunikáciách vo Veľkej Británii s ďalšími jedenástimi krajinami - s Francúzskom, Nemeckom, Talianskom, Írskom, Holandskom, Poľskom, Španielskom, Švédskom, Japonskom, Kanadou a so Spojenými štátmi americkými.