
Celkové tržby internetového obchodu na Slovensku podľa Hej.sk, by za tento rok tak mali dosiahnuť až 2 mld. Sk. Predvianočný obrat obchodu Hej.sk by podľa predpokladov firmy mal prekročiť sumu 110 mil. Sk, čo predstavuje nárast tržieb o viac ako 220 % oproti bežnému obdobiu.
Ako ďalej obchod Hej.sk informoval, Slováci na tohtoročné Vianoce nakupujú cez internet najmä elektroniku. "Záujem je o LCD televízory, DVD prehrávače, či GPS navigácie. Výrazne však vzrástol aj predaj notebookov, drobného elektra, ale aj parfumov a hodiniek," informoval obchod. Hej.sk pred Vianocami vyexpeduje viac ako 15 tis. zásielok.
Internetové obchodné centrum Hej.sk prevádzkuje v Slovenskej republike spoločnosť Eurocomm SR od roku 2003. V súčasnosti svojim zákazníkom prináša viac ako 100 tis. druhov tovaru digitálnej audio-video techniky, fotoaparátov, mobilných telefónov, bielej techniky, auto-moto potrieb, PC produktov, športových potrieb, techniky pre dom a záhradu, ako aj parfumov, hodiniek a prípravkov vhodných na starostlivosť o telo.
Eurocomm SR patrí do skupiny Eurocomm Group, ktorá pôsobí v Českej republike, na Slovensku, Nemecku, Poľsku a Maďarsku. Prevádzkuje tiež obchod v Rakúsku, ktorý servisne zabezpečuje nemecká pobočka. Medziročný obrat skupiny presiahol 1 mld. Sk.