Centralizácia herných spoločností sa stáva skutočnosťou. Stačí sa pozrieť na veľké zvieratá ako napríklad Sony, Microsoft či Electronic Arts. Síce sa na jednu stranu stávajú vývojárske tímy finančne zabezpečené, avšak každá minca má dve strany a veľké spoločnosti tak diktujú tvorcom čomu sa venovať a radi ryžujú zo známych mien. Situácia sa síce trochu začína obracať k lepšiemu a aj vyššie uvedení giganti si uvedomujú, že donekonečna sa na sériách zarábať nedá a musia investovať aj do nových (vlastných) značiek, tzv. IP. Strauss Zelnick zo spoločnosti Take Two, ktorá patrí medzi menších vydavateľov (z pohľadu napr. EA) však pevne verí, že tento trend nebude dotiahnutý do absurdných rozmerov, kedy by na hernom trhu pôsobilo len niekoľko veľkých spoločností, ktoré by mali pod palcom všetkých ostatných. Aj preto dáva verejne najavo, že nedopustí, aby Take Two odkúpila nejaká iná firma. Veľké nádeje, a tým pádom aj značný zisk, vkladá samozrejme do Grand Theft Auto 4, na ktorom pracuje Rockstar a vydáva ho práve Take Two. Vďaka podobným známym menám sa podľa neho podarí aj menším spoločnostiam na trhu prežiť a nebudú sa musieť ponúkať ostatným. Ako príklad stačí uviesť nedávne odkúpenie Bioware/Pandemic molochom EA a len čas ukáže, či to bola dobrá investícia pre EA a výhoda pre hráčov samotných, pretože o tých predsa ide.