Akčný titul BlackSite: Area 51príliš nezažiaril a získaval len mierne nadpriemerné hodnotenia. Boj proti mimozemšťanom v zakázanej oblasti totiž obsahoval niekoľko chybičiek krásy, čo napokon potvrdil aj samotný šéf vývoja Harvey Smith na Montreal International Game Summit 2007. Dokonca sa nebránil ani prijatiu kritiky, ktorú si uvedomuje a vie, že nie všetko išlo podľa plánu. Doslovne: „This project was so fucked up“. Nepomohlo ani to, že Smith stál za oboma Deus Ex-mi. Smith si ďalej myslí, že hoci hra nebola až tak kvalitná ako sa predpokladalo a pred vydaním aj prehlasovalo, zaslúžila by si výrazne vyššie hodnotenie, než dostávala. Sám Harvey Smitch by pokojne udelil BlackSite: Area 51 solídnych 80%, pretože išlo o hrateľný projekt, ktorý dokonca obsahoval politickú satiru. Je pekné, že si vývojár priznal chyby, no hodnotenie by mal prenechať iným.