Microsoft chce byť lídrom reklamného obchodu na internete

Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft prezentoval svoju stratégiu, podľa ktorej sa v najbližších troch až piatich rokoch plánuje stať lídrom v internetovom reklamnom obchode.

SEATTLE 16. novembra (SITA, Reuters) -

Na dosiahnutie tohto ambiciózneho cieľa potrebuje spoločnosť v najbližšom období zvýšiť svoj podiel v oblastiach internetového vyhľadávania a zobrazovania. Softvérový gigant sa plánuje presadiť v trhovom segmente reklamy na internete, ktorého objem predstavuje 40 mld. USD, popri firmách ako sú Yahoo a Google.

Microsoft svoj záujem o tento trhový segment potvrdil, tým že v auguste tohto roka kúpil za 6 mld. USD spoločnosť Quantative, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb digitálnej reklamy. Táto akvizícia bola najväčšou v histórii spoločnosti.

Podľa Kevina Johnsona, prezidenta divízie služieb Microsoftu, spoločnosť plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a severov aby tak posilnila svoje internetové obchodné služby. Ako ďalej Johnson dodáva, objem tohtoročných investícii sa bude pohybovať v intervale 1,5 až 1,7 mld. USD.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žena, ktorá močila na Korán, ohrozila bezpečnosť Slovenska

Na videu obvinenej Sheily Sz., kde vyzývala na boj proti moslimom, viala v pozadí slovenská zástava.

EKONOMIKA

Predražené predsedníctvo a kauzu Evka prešetrí NAKA

Na polícii bola vypovedať aj Zuzana Hlávková.

Neprehliadnite tiež

Jedinečné mikróby prežili v kryštáloch desaťtisíce rokov

Objavené organizmy sú úplne iné než tie v databázach. Niektorí spochybňujú, či naozaj pochádzajú z kryštálov.

Google a Microsoft neukážu weby pre nelegálne sťahovanie

Nový etický kódex platí pre vyhľadávače v Británii, či prekročí jej hranice dnes nie je jasné.

Ako by to vyzeralo, ak by všetci ľudia žili v jednej budove?

Stačí približne 180-tisíc ľudí, aby mala krytá budova vlastné počasie.

Na YouTube bude menej reklám, zrušia tie najdlhšie

Hoci reklamu na YouTube zatiaľ možno filtrovať, firma sa rozhodla zrušiť svoj najinvazívnejší reklamný formát.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 608
  2. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 8 121
  3. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 941
  4. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 869
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 520
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 342
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 5 118
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 5 085
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 069
  10. Jarné prázdniny pri mori? 3 057

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop