Microsoft chce byť lídrom reklamného obchodu na internete

Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft prezentoval svoju stratégiu, podľa ktorej sa v najbližších troch až piatich rokoch plánuje stať lídrom v internetovom reklamnom obchode.

SEATTLE 16. novembra (SITA, Reuters) -

Na dosiahnutie tohto ambiciózneho cieľa potrebuje spoločnosť v najbližšom období zvýšiť svoj podiel v oblastiach internetového vyhľadávania a zobrazovania. Softvérový gigant sa plánuje presadiť v trhovom segmente reklamy na internete, ktorého objem predstavuje 40 mld. USD, popri firmách ako sú Yahoo a Google.

Microsoft svoj záujem o tento trhový segment potvrdil, tým že v auguste tohto roka kúpil za 6 mld. USD spoločnosť Quantative, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb digitálnej reklamy. Táto akvizícia bola najväčšou v histórii spoločnosti.

Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa Kevina Johnsona, prezidenta divízie služieb Microsoftu, spoločnosť plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a severov aby tak posilnila svoje internetové obchodné služby. Ako ďalej Johnson dodáva, objem tohtoročných investícii sa bude pohybovať v intervale 1,5 až 1,7 mld. USD.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Tech

Téma: Microsoft


Článok je zaradený aj do ďalších tém Internet

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Cinkota: Som pôžitkár. Viem, že chuť príde, ale už mi nebude diktovať

Verím, že som oveľa múdrejší, hovorí prepustený herec Dušan Cinkota.

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

Neprehliadnite tiež

Čo robiť, aby sa vám v lete neprehrieval telefón

Nedávajte telefón do mrazničky.

Podcast Klik

Klik: Prečo sa ľudia nechávajú očipovať

Prehľad technologických správ týždňa.

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 686
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 307
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 19 360
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 13 992
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 390
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 839
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 3 995
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 424
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 358
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 674