SME
Sobota, 19. jún, 2021 | Meniny má AlfrédKrížovkyKrížovky

Microsoft chce byť lídrom reklamného obchodu na internete

Najväčší svetový výrobca softvéru Microsoft prezentoval svoju stratégiu, podľa ktorej sa v najbližších troch až piatich rokoch plánuje stať lídrom v internetovom reklamnom obchode.

SEATTLE 16. novembra (SITA, Reuters) -

Na dosiahnutie tohto ambiciózneho cieľa potrebuje spoločnosť v najbližšom období zvýšiť svoj podiel v oblastiach internetového vyhľadávania a zobrazovania. Softvérový gigant sa plánuje presadiť v trhovom segmente reklamy na internete, ktorého objem predstavuje 40 mld. USD, popri firmách ako sú Yahoo a Google.

Microsoft svoj záujem o tento trhový segment potvrdil, tým že v auguste tohto roka kúpil za 6 mld. USD spoločnosť Quantative, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb digitálnej reklamy. Táto akvizícia bola najväčšou v histórii spoločnosti.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa Kevina Johnsona, prezidenta divízie služieb Microsoftu, spoločnosť plánuje pokračovať v investovaní do budovania dátových centier a severov aby tak posilnila svoje internetové obchodné služby. Ako ďalej Johnson dodáva, objem tohtoročných investícii sa bude pohybovať v intervale 1,5 až 1,7 mld. USD.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Výskumný pracovník kráča okolo plášta s logom nemeckej biofarmaceutickej výskumnej spoločnosti CureVac v nemeckom meste Tübingen.

CureVac testoval, keď sa šírili početné mutácie.


18. jún
Technologický podcast Klik.

Komentovaný prehľad technologických správ.


a 2 ďalší 20 h

Inzercia - Tlačové správy

  1. Blíži sa leto a s ním aj zvýšené utrácanie peňazí našimi deťmi
  2. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  3. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  4. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový?
  5. Crème de la crème po slovensky
  6. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku
  7. Po Slovensku na motorke
  8. Jablone prinesú ovocie v podobe komfortného bývania
  9. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom
  10. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni?
  1. Posledné dni nešťastnej Anny Boleynovej
  2. Čo všetko je potrebné vedieť o ochrane očí počas leta
  3. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  4. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku
  5. Ako sa v lete správne starať o citlivú detskú pokožku?
  6. Driverama má strategické partnerstvo s nemeckým Stop + Go
  7. Správna strava po tréningu: Siahnite po 100 % smoothie a šťavách
  8. Zázračná škola so zelenou strechou
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Crème de la crème po slovensky
  1. Viete, čo jete, keď si kupujete pečivo dopečené v predajni? 28 809
  2. Stačí mi elektromobil? Pozreli sme sa, ako je to s dojazdom 12 051
  3. Je lepšie zobrať si rozkladateľný obal alebo vytriediť plastový? 7 812
  4. Desať hotelov v destináciách, ktoré sú toto leto favoritmi 6 774
  5. Po Slovensku na motorke 6 492
  6. Sme vodná veľmoc a napriek tomu vody dovážame 6 158
  7. Dovolenka v Chorvátsku: stavte na overenú a obľúbenú klasiku 5 576
  8. Developer Slnečníc postaví bývanie pri lese. S bazénom aj fitkom 5 309
  9. Dream job pre programátorov: Silicon Valley na Slovensku 4 094
  10. Málokto im verí. Prekvapia Slováci na futbalovom EURO 2020? 4 069