Predaj PlayStation v USA po zlacnení prudko vzrástol

Tokio 16. novembra (TASR) - Predaj hracej konzoly Sony PlayStation 3 (PS3) sa v USA v uplynulých týždňoch viac ako zdvojnásobil.

(Zdroj: Ilustračné - TASR/AFP)

Príčinou je jej zlacnenie a uvedenie na trh lacnejšej verzie. Dnes o tom informoval japonský koncern Sony.

Koncern predal v USA v týždni skončenom 29. októbra 75 000 hracích konzol PS3 a v ďalšom týždni viac ako 100 000. Predtým v USA v priemere predával 30 000 až 40 000 kusov týždenne.

Spoločnosť v polovici októbra znížila cenu PS3 s 80-gigabajtovým harddiskom o 17 % na 499 USD, v prepočte 11 278 SKK. A 2. novembra začala predávať nový model so 40-gigabajtovým harddiskom za 399 USD. Sony chce týmito krokmi zvýšiť dopyt pred kľúčovou vianočnou predajnou sezónou.

Nová hracie konzola od Sony, ktorá súperí s konzolami spoločností Microsoft Corp. a Nintendo Co., mala pomalý štart po svojom uvedení na trh pred rokom. Príčinou bola vysoká cena a nedostatok atraktívnych herných titulov.

Informovala o tom agentúra Reuters.

Najčítanejšie na SME Tech


Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Žena, ktorá močila na Korán, ohrozila bezpečnosť Slovenska

Na videu obvinenej Sheily Sz., kde vyzývala na boj proti moslimom, viala v pozadí slovenská zástava.

EKONOMIKA

Predražené predsedníctvo a kauzu Evka prešetrí NAKA

Na polícii bola vypovedať aj Zuzana Hlávková.

Neprehliadnite tiež

Jedinečné mikróby prežili v kryštáloch desaťtisíce rokov

Objavené organizmy sú úplne iné než tie v databázach. Niektorí spochybňujú, či naozaj pochádzajú z kryštálov.

Google a Microsoft neukážu weby pre nelegálne sťahovanie

Nový etický kódex platí pre vyhľadávače v Británii, či prekročí jej hranice dnes nie je jasné.

Ako by to vyzeralo, ak by všetci ľudia žili v jednej budove?

Stačí približne 180-tisíc ľudí, aby mala krytá budova vlastné počasie.

Na YouTube bude menej reklám, zrušia tie najdlhšie

Hoci reklamu na YouTube zatiaľ možno filtrovať, firma sa rozhodla zrušiť svoj najinvazívnejší reklamný formát.

Inzercia - Tlačové správy


  1. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  3. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  5. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  6. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  7. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  9. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  10. Jarné prázdniny pri mori?
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 604
  2. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 8 164
  3. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 5 940
  4. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 877
  5. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 504
  6. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 333
  7. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 5 123
  8. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 5 094
  9. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 062
  10. Jarné prázdniny pri mori? 3 055

Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop