SME

Predaj PlayStation v USA po zlacnení prudko vzrástol

Tokio 16. novembra (TASR) - Predaj hracej konzoly Sony PlayStation 3 (PS3) sa v USA v uplynulých týždňoch viac ako zdvojnásobil.

(Zdroj: Ilustračné - TASR/AFP)

Príčinou je jej zlacnenie a uvedenie na trh lacnejšej verzie. Dnes o tom informoval japonský koncern Sony.

Koncern predal v USA v týždni skončenom 29. októbra 75 000 hracích konzol PS3 a v ďalšom týždni viac ako 100 000. Predtým v USA v priemere predával 30 000 až 40 000 kusov týždenne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spoločnosť v polovici októbra znížila cenu PS3 s 80-gigabajtovým harddiskom o 17 % na 499 USD, v prepočte 11 278 SKK. A 2. novembra začala predávať nový model so 40-gigabajtovým harddiskom za 399 USD. Sony chce týmito krokmi zvýšiť dopyt pred kľúčovou vianočnou predajnou sezónou.

SkryťVypnúť reklamu

Nová hracie konzola od Sony, ktorá súperí s konzolami spoločností Microsoft Corp. a Nintendo Co., mala pomalý štart po svojom uvedení na trh pred rokom. Príčinou bola vysoká cena a nedostatok atraktívnych herných titulov.

Informovala o tom agentúra Reuters.

Herné konzoly

Súvisiace témy: Sony, PlayStation, USA
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 156
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 836
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 161
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 440
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 251
  6. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 137
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 075
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 923
SkryťZatvoriť reklamu