Komu sa teda nechce ísť počas zimných večerov do predajne Orangeu, môže si svoj paušál zakúpiť cez internet. Zatiaľ sú k dispozícii len vybrané paušály, pričom klient si môže objednať aj paušál s viazanosťou a akciovým mobilom, samostatné predplatené karty Prima a Orange Click alebo v balíku s mobilným telefónom, internetové paušály aj dátové zariadenia. Cez e-shop si môžu klienti predĺžiť svoj zmluvný záväzok a vymeniť starý telefón za nový, alebo prejsť z predplatenej karty na paušál. K novému paušálu alebo k novej predplatenej karte si zákazníci môžu cez e-shop aktivovať aj jednotlivé služby ako CLIP, CLIR, Orange World či Roaming.
Internetový obchod Orangeu by mal byť dotupný na stránke www.orange.sk a www.orangeportal.sk. V čase vydania článku sa nám však nedarilo e-shop na stránkach operátora nájsť.
Objednaný tovar zákazníkovi zadarmo doručí kuriér na doručovaciu adresu, ktorú si zákazník pri objednávaní sám určí. Kuriér u zákazníka preverí potrebné údaje a následne telefonicky aktivuje požadované služby. Pokiaľ si zákazník kupuje predplatené služby, alebo si objednáva iný tovar v hodnote nad tisíc korún, celú sumu nákupu zaplatí v hotovosti priamo kuriérovi. Ak je hodnota objednaného tovaru nižšia, zákazník ju zaplatí až v prvej faktúre. Kuriér sa bude pokúšať zákazníka zastihnúť maximálne dvakrát. Ak zásielka nebude prevzatá, kuriér objednávku stornuje.
Plaťte faktúry v bankomate
Orange v spolupráci s Tatra bankou sprístupňuje svojim zákazníkom nový platobný kanál. Zákazníci spoločnosti môžu uhrádzať svoje faktúry za telekomunikačné služby v 20 vybraných bankomatoch Tatra banky umiestnených prevažne vo väčších nákupných centrách. V priebehu niekoľkých nasledujúcich týždňov bude táto nová možnosť platby sprístupnená prostredníctvom celej siete bankomatov Tatra banky.
Postup zaplatenia faktúry prostredníctvom bankomatu je nasledovný:
- Po vložení platobnej karty do bankomatu zadá zákazník PIN kód a v menu bankomatu si zvolí voľbu Platba faktúr Orange
- Následne zadá údaje: telefónne číslo, na ktoré chce zákazník vykonať úhradu, sumu, ktorú chce zákazník uhradiť.
- Potvrdí detaily platby - telefónne číslo a celkovú sumu (skladá sa zo sumy zadanej zákazníkom a poplatku za zrealizovanie transakcie )
- Po potvrdení platby zákazník dostane informáciu, či transakcia prebehla korektne a bankomat mu vydá potvrdenie o zaplatení sumy.
- Platba prebehne do 2 pracovných dní. Poplatok za transakciu je 10 korún, čo je menej ako pri platbe v hotovosti na predajnom mieste.