Bratislava. Je to o 11,8 % viac ako za rovnaké obdobie vlani. Prevádzkový zisk predstavoval 390 miliónov USD, v prepočte asi 9,184 miliardy SKK, vďaka čomu vzrástla zisková marža na 3,6 %, čo je o 1,3 percentuálneho bodu viac ako pred rokom.
Divízia Mobile Communication Company zaznamenala tržby vo výške 2,839 miliardy USD, čo je nárast o 4,0 % v porovnaní s rokom 2006. Celkovo spoločnosť dodala rekordný počet 21,9 milióna mobilných prístrojov, a to vďaka rastu predajov na nových trhoch, ako sú Latinská Amerika, Ázia a Blízky východ.
Tržby divízie Digital Display Company vzrástli na 3,416 miliardy USD, čo predstavuje medziročný nárast o 18,7 %. Zaslúžil sa o to najmä rast predaja plazmových a LCD digitálnych televízorov.
Divízia Digital Media Company zvýšila tržby medziročne o 9,8 % vďaka nárastu predajov stolných počítačov v Kórei a notebookov v zahraničí. Prevádzkový zisk a marža dosiahli úrovne 31 miliónov USD a 2,2 %, čo je oproti predchádzajúcemu roku zmena k lepšiemu. Predpokladá sa, že v priebehu nadchádzajúceho obdobia, kedy sa očakáva silný dopyt, bude ďalej rásť objem dodávok IT výrobkov a že prémiové rady výrobkov povedú k zlepšeniu ziskovosti.
Tržby divízie Digital Appliance Company sa medziročne zvýšili o 11,4 %. Tržby na kórejskom trhu vzrástli vďaka výsledkom prémiových radov výrobkov, ako sú trojdverové chladničky a komerčné klimatizačné zariadenia.