SME

Reklama zaútočí na telefonovanie cez internet

Spoločnosť Puddingmedia prišla s novým spôsobom, ako zarobiť na internetových telefónnych hovoroch - nechať analyzovať obsah telefonátu softvérom a potom zobrazovať užívateľom na ich počítačoch reklamy súvisiace s témou ich konverzácie.


Spoločnosť Puddingmedia prišla s novým spôsobom, ako zarobiť na internetových telefónnych hovoroch - nechať analyzovať obsah telefonátu softvérom a potom zobrazovať užívateľom na ich počítačoch reklamy súvisiace s témou ich konverzácie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napríklad človek, ktorý vyjadrí v rozhovore chuť ísť na večeru, môže ihneď vidieť na svojom monitore reklamy na miestne reštaurácie a stránky hodnotiace úroveň týchto podnikov. Volajúcemu, ktorý povie, že si chce ísť kúpiť nový počítač, môže systém poslať reklamy na miestne predajne počítačov. Okrem reklám by sa užívateľom mohli zobrazovať aj relevantné nesponzorované odkazy.

SkryťVypnúť reklamu

Tento nápad má aj svojich odporcov. Kritici namietajú, že počítače len ťažko rozoznávajú obsah hovorenej reči. Test beta softvéru dopadol rozporuplne: kým novinár vravel o reštauráciách a počítačoch, na monitore sa objavoval zodpovedajúci reklamný materiál, systém však zároveň odporúčal, aby si novinár hľadal zamestnanie sociálneho pracovníka - a zobrazoval viaceré reklamy a odkazy na túto tému.

"Niekedy vyskočia na monitor naozaj šialené veci. Takéto reklamy a odkazy však môžu okoreniť rozhovor, čo je veľmi fajn," uviedol Ariel Maislos, riaditeľ spoločnosti Puddingmedia. Reč sa nerozpoznáva v počítači užívateľa, ale na serveroch firmy v Kalifornii. Maislos však dodáva, že Puddingmedia telefonáty nenahráva ani nearchivuje. Spoločnosť dúfa, že sa táto služba rozšíri aj na mobilné telefonáty. Pri tých by sa reklamy zobrazovali po ukončení hovoru.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Tech

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 12 864
  2. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 5 625
  3. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 4 669
  4. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 3 731
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 222
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 152
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 704
  8. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy? 2 256
SkryťZatvoriť reklamu